Pages - Menu

Blogroll

Tuesday, September 12, 2017

Home » #throwback: buah kundang viral

#throwback: buah kundang viral

Assalamualaikum dan hai..
sebenarnya kan, masa pregnant kan Asyraf lagi mami dah teringin nak makan buah kundang ni..
dia bukan mengidam tau..tapi lebih kepada nak makan je..idok ler sampai menangis meratap pun..
lepas tu pregnant kan Dahlia pulak..tak dapat jugak buah ni..
bukan sebab asben tak belikan..masalahnya, mami sendiri tak terluah nak mintak asben belikan..
sebab bukan tahap mengidam kan..

akhirnya, pregnant kan Aakif barulah mami bersuara kat asben..
kebetulan pulak kawan² mami pulun upload gambar buah kundang ni dekat socmed..
kemain masing² kan..
disebabkan tak tahan dah tengok buah ni lalu lalang dekat wall, terus wassap asben..
Alhamdulillah asben pegi beli..
masa ni harga kemain mahalnya tu..
sabar jelah

asyraf tak layan buah masam² macam ni..
nasib baik mami ada geng sehati sejiwa tu..
apa mami makan, semua pun dia nak..
oklah kan..ada jugak geng mami
so, mencicah lah mami dengan anak dara sorang tu..
seronok tau ada geng makan rebut² ni..hikhik



No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute