Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, April 28, 2011

Home » , » macam mana kalau aku betul² pregnant?

macam mana kalau aku betul² pregnant?

amboiii tajuk..
macam mana apa..
macam tu lah kan..

ehh..tak..tak..
aku belum pregnant lagi..
walaupun en P dah lewat sehari..
tapi biaselah..lepas kawen tu standard la pusingan dia lari²..
perubahan hormon orang kata..
tapi ni 1st time..
haha..

biase en P datang cepat sehari ataupun 2 hari..
tu yang jiwa jadi kacau ni..
perasaan nak tau tu melonjak lonjak..
macam aku nak pegi beli sekarang jugak pregnancy test tu..
over betul..
kang aku jugak yang kuciwa..
huhu...
ehsan: Google

tadi saja je aku Google tanda tanda awal hamil..
saja melayan kegusaran jiwa..
makin bertambah senak jiwa aku ni bila baca:

1) rasa lapar berpanjangan
- yang ni memang dari dulu lagi tak boleh nak kate ape..
lapar memanjang..kt opis ni mulut aku nak mengunyah je..
so, tak boleh pakai..

2) cepat letih
- yang ni pun sama..memandangkan opis aku ni kt tingkat satu, aku kena naik tangga..
Ya ampun..sampai ofis mengah²..yelah..sejak kahwin ni size body dari M dah jadi L..pun tak boleh pakai..

3) kerap buang air kecil
- haa..hari ni je dah 4 kali aku pegi toilet..normal ke tak tu ekk..air masak yang aku bawak bekal baru luak 500ml je..

4) lewat datang period
- baru lewat sehari..kecoh betul aku ni ekk..*pang*

ok..tu jek..
semoga dengan adanya entry pasal ni, jiwa aku bertambah tenang..
tak sabar nak balik beli pregnancy test..
tapi harapnya hati tabah kalau result masih satu line..
huhu..

26 comments:

  1. selamat ye..
    aku ni hari hati dok terima berita org preggy je..

    musim mengawan ke skrg? ahahha

    ReplyDelete
  2. -->muni
    wehh..aku belum pregnant ler..
    mengawan ada musim ke..eh..opssss...

    ReplyDelete
  3. @jieda
    aminnn..tp hati berat kate belum ada lagi..

    ReplyDelete
  4. semoga keputusannya adalah + .. sama2 kt doa..

    ReplyDelete
  5. aku suke yg bab kencing kerap tu sbb ko pn x pasti,kan...so, tggu lg seminggu ke, baru g check...amiiinn, insyaAllah semoga ada la kawan2 yg mengejar aku ni.....ahaks!!

    ReplyDelete
  6. @aeda
    aminn..

    @sha
    seminggu sha?baru lewat sehari ni aku dah macam kucing hilang anak..ehh..boleh ke guna peribahasa ni..arhgggg..tak sabar wehh...huhu..

    ReplyDelete
  7. hmm..k.aju rasa mcm iaaaa jer...kalo betul Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  8. haa..bagus le tu..tahniah! nnti aku tarbiah breastfeeding kat ko..haha..

    ReplyDelete
  9. @kak aju
    ntah la kak..tunggu result nnt ehhh..

    @kak gee
    kahkahkah..sabo je aku..

    ReplyDelete
  10. heheheh samalah kita..period dah lewat sehari ni...tp mcm dah rasa nak period..huhu tunggu je lah hehe

    ReplyDelete
  11. kompem jek....
    aku nak paksarela en. as beli romper MU aku tu.. kekekekeke!!!

    ReplyDelete
  12. @farah
    itulah..period ni main2 pulak ehh..
    buat orang suspen jek..heheh..

    @kak ngah
    kehkehkeh..kak ngah oii..aku ni baru lewat period lah..belum ngandung lagi..hahaha...

    ReplyDelete
  13. @juliet
    ko dh kuciwa kan aku..
    tetibe....kekkekekke...

    @nenek kebaya
    ye betul...:)

    @ fisa
    insyaAllah..:)

    ReplyDelete
  14. hu3...hope dpt result 2 line la yer...
    ahakz....

    ReplyDelete
  15. harap positive ye keputusannya...barulah nikmat rasanya jadi wanita

    ReplyDelete
  16. @nor suhaiza
    insyaAllah..tp ni macam nk period je ni..hehhehe..


    @munna
    tulah..nk jugak rase nikmat sebenar wanita...hehehhehe..

    ReplyDelete
  17. wow~
    semoga betul lah berisi tue~
    aminn~

    ReplyDelete
  18. syukurla klu pregnant, rezeki tuu

    ReplyDelete
  19. en P?
    kenaper guna encik??? ehehehe... ayot!! tak tau...

    ReplyDelete
  20. Aminnn...
    moga ada berita baik yang mendatang.hihihik

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute