Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, April 1, 2011

Home » » Alhamdulillah rezeki..:D

Alhamdulillah rezeki..:D

ni malam tadi punya cerita..
time mandi..mandi pun nak cerita kt orang ke..
ehh tak..bukan pasal mandi yer..

semalam masa tengah syok tonyoh muka dengan pencuci muka,
tetiba dengar benda jatuh kt lantai..
bunyi 'ketik'..ehh lebih kurang lah bunyi tu..

tapi tak boleh nk tengok lagi lah kan..
yelah muka dah penuh dengan buih..
kang kalau aku bukak mate,
pedih lah mata aku..
lain lah kalau pakai produk baby..
barulah tak pedihkan mateeeee..
hahahha..

tau tak ape yang jatuh dan ape yang berbuyik 'ketik' tu?
rupenya rantai tangan aku..
hohhhhh..tergezut..aku jadi tergamam kejap..
betul ke ni..pastu aku tengok tangan..

Ya Allah..nasib baik jatuh kat depan mata..
kalau lah aku tak perasan kt mane jatuhnye..
bile jatuhnya..
mau aku meraung 7 hari 7 malam..
ni je gambar rantai tangan yang aku ade..
walaupun tak setebal korang punya,
tapi aku sayang giler wehhh..
cincin dgn rantai tangan tu hadiah en asben masa lepas akad nikah tu..
tapi Alhamdulillah..memang rezeki aku jatuh dalam rumah kan..

sekarang ni dah jadik fobia pulak..
kejap kejap tengok tangan..
kejap kejap kang tengok lagi..
risau tu still ada..
huhu..

korang ada cerita yang sama dengan aku tak?
share lah..:)

11 comments:

  1. ;),jarang pakai mmg takut kalau hilang

    alolo,pia nya lagi halus ;P

    ReplyDelete
  2. hmm..mujur la ada rezeki lagi tu..kalau la hanyut dgn air mandi tu skali.. :(

    ReplyDelete
  3. ada..gelang tgn tersangkut kat kusyen,sib baik perasan.walaupon xsebesar leenda punya tp itulah gelang nikah.mmg sayang sgt!

    ReplyDelete
  4. gelang kamu santek..

    cgg punya semalam dah tersangkut kat kain..
    naseb tak putus..
    berdepek!

    ReplyDelete
  5. kancing la betui2 ..mesti renggang kot, pe kate...ikat dgn benang, anak2 mommy cam tu la mommy bt~hee

    ReplyDelete
  6. pernah jadi pada kak munna... gelang kahwin tu tak sedar bila masa terlucut dari tangan... dah gabra giler masa tu... nasib baik jatuh kat dlm office je... di buatnya tgh jln kat luar gereti tak dpt balik punya

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..nasep baik kan2? huhu

    ~tak penah lagi pakai rantai tangan emas punye...hihi

    ReplyDelete
  8. saya pun pernah putus rantai leher..samalah..nasib baik dlm rumah..

    kaih2 rambut..tgk2..ada rantai..dah terputus..kena p patri plk

    gelang kaki anak saya plk..punyalah halus..hehe...baby tarik dah putus..selamat dia dok usung dlm tangan sambil merangkak..kalau tak jenuh nak cari. ni tak payah patri la, cuma cangkuk dia ternganga..

    alhamdulillah.2-2 masih selamat..

    ReplyDelete
  9. dya ada gelang tangan. hadiah besday dari mama abah. lepas dah hilang 2 3 hari baru perasan. sedih gila masa tu. sebab entah macam mana boleh tak perasan gelang tu dah takde kt tangan ni.. :(
    smpi sekarang lnsg tak beli emas2 ni dah..
    layan silver jek..hehe.. ;p

    ReplyDelete
  10. kak. sy punya jatuh msa tengah naik moto. lg sadis..
    mak saudara beli nun jauh dr Sabah ba.. wuaaa... sedih2.. papepun jdikn pengajaran.

    if akak dh agak2 rosak tu bleh ler pegi repair.. kang dok tgk2 jgk kang mna tau jatuh xsedar...
    huhu...

    ReplyDelete
  11. Salam, hehe sy kawen pon dpt RT lebih kurang design cm awak =)

    saya ada 1 story, gelang mak saya jenis bangle tu, tgh pakai sedar2 jatuh masa melintas jalan, x sempat ambik..huhu ada kereta lalu n langgar gelang tu n habis bengkok..pg hantar kedai untuk beki, tapi tuan kedai tu kate tak siap2 lagi beki..pas tangguh2..
    n then baru la tahu kedai tu mmg ade mslh..dh rmai kena cm tu..

    akhirnya kedai tu tutup n brg tu dia x pulangkan pon..dlm 2000 jgk tu masa tu dah lbh kurg 10 thn jgk dh..tuan kedai x pulankan, n duat gnti rugi pon tak bagi..sdh..n sayang sangt2

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute