Assalamualaikum..
Hai semua..saje update blog pepagi hari ni haa..
Kot ada yang lupa, yang tak tau..
Hari ni dgn esok ada Pureen Warehouse Sale tau..
Siapa nak pergi boleh lah terjah..

Aku tak pergi kali ni..asben kerja..padahal memang list panjang beratur nak beli..takpelah..takde rezeki Pureen nak amik duit aku..hahha
Oklah..tu je nak bagitau..jumpe lagi..bye
Hai semua..saje update blog pepagi hari ni haa..
Kot ada yang lupa, yang tak tau..
Hari ni dgn esok ada Pureen Warehouse Sale tau..
Siapa nak pergi boleh lah terjah..

Aku tak pergi kali ni..asben kerja..padahal memang list panjang beratur nak beli..takpelah..takde rezeki Pureen nak amik duit aku..hahha
Oklah..tu je nak bagitau..jumpe lagi..bye




