Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, April 26, 2011

Home » , » Dik, akak mampu je beli 2 keping kertas pembalut hadiah tu..

Dik, akak mampu je beli 2 keping kertas pembalut hadiah tu..

Ehh..ni bukan entry berlagak ke ape..
TIDAK sama sekali..
cume aku tension je wehh..

ok..aku beli hadiah untuk pengantin baru tu..
dan aku beli juga pembalut hadiah..
aku dah tanya dengan adik kt kaunter tu..
cukup tak sekeping?
dengan confident nya adik tu cakap cukup..
ok..aku pun beli sekeping..

malam tu, lepas en asben pegi Qiamullai aku pun start la nak bungkus hadiah tu..
dalam pukul 1 pagi kot..
yelah, boring sorang² kan..
tetiba aku rase macam tak cukup je kertas pembalut ni..
macam² stail lah aku try letakkan hadiah tu..
kanan tak kena..kiri tak kena..
adoiii..

last sekali, nk dekat sejam jugak lah aku bergaduh dengan hadiah tu..
akhirnya jadik macam ni..
kahkahkah..
separuh bogel jadiknya..
kalau tak kenangkan pengantin ni kawan baik,
memang aku tunggu esok pagi pastu pegi beli sekeping lagi..
kalau orang lain, segan jugak la..
haru sungguh la..

en asben balik pagi tu, cakap dah macam Patrick tak pakai seluar je..
kehkehkeh...
moral of the story..
lepas ni tak payah beli hadiah besar²..
haha..

14 comments:

  1. ahahahahahahaha..
    comel jek hadiah bogel separuh..
    naseb tak nmpk clear sgt..

    ReplyDelete
  2. hahaha..gaduh punye gaduh..
    dpt ni je...haha
    adoyai..bagi je terus haha
    kreatif sikit

    ReplyDelete
  3. @dya aien
    kahkahkah..itupunsuruh en asben yang bagi kt parent pengantin..saya malu..hahaha...

    @far8
    ingat nak bagi je terus macam tu, tp nnt org terus nampak ape hadiah nya..hehe..

    ReplyDelete
  4. Haha. (: macam nak bagi pengantin scan harga je sebab bar code dekat bawah. hehe. (: Bagi je. Nampak lain dari yang lain. Pengantin confirm ingat punya. wee.

    ReplyDelete
  5. btul la...sebijik mcm patrick x pakai seluar...wakaka...

    ReplyDelete
  6. aiyooooo.......leyh jugak eyh cam 2...??hahahahaha...lucu lahhh....

    ReplyDelete
  7. glemer apa bawak hadiah bungkus gaya gitu :P

    ReplyDelete
  8. pakai paper bag je la len kali...x nmpak la kebogelannye...

    ReplyDelete
  9. ala..spongebob kan pakai squarepant pendek jer..keekeke

    ReplyDelete
  10. comel jek aku tgk hadiah tu.

    hikhikhik

    takyah susah2 nak teka apa ada di dlmnya

    :D

    ReplyDelete
  11. uuuu..syeksyinyerrr..hahahahaa kalau comot kawen kak leenda kena bg adiah besaq2 jugak...xkira2..hahaha

    ReplyDelete
  12. smart la plak watermark tu... nk wat camtu gak la...huhu...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute