Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, April 18, 2011

Home » siapa yang berani sangat ni??

siapa yang berani sangat ni??

ehh..ehh..
semenjak dua menjak ni, tajuk entry semuanya macam mintak kena lempang je..
kehkehkeh..

sorry lah geng..
aku bab² nk letak tajuk entry memang blur..
tu yang ape terlintas kt kepala, itulahyang aku letak jadik tajuk..

petang² macam ni aku memang suka check keyword kat NUFFNANG nun..
saje je..manelah tau ade yang lawak macam ni..
tapi setakat ni Alhamdulillah tak pernah lagi dapat keyword lucah lucah..
kehkehkeh..
yelah..takde entry yang lucah lagi setakat ni..
kot..eh..
keyword : tak sihat tapi tetap aku pg keje jugak

kehkehkeh..
siapalah yang carik tu yer..
agaknya dia nak carik gambar orang tak sihat tapi still pegi kerja jugak ni..

kalau ikutkan memang dah tepat dah tu..
memang aku pun tak berapa sihat hari ni..
hidung berair lagi..
tapi idoklah aku nk tempek gambar aku tak sihat kt sini yer..
takut kome² tak lalu nak tengok je..
lagipun..i malu yuuu...
*lempang*

12 comments:

  1. ntah..tak paham pun menda alah tu..biar je kan

    ReplyDelete
  2. pekerje cemerlang...bodek naik gaji ker he3:)

    ReplyDelete
  3. hehe..ade jgak org google ayat tu.. hehe

    ReplyDelete
  4. pernah jumpa keyword lagi pelik"kentut tapi lupa basuh..."

    ReplyDelete
  5. hehehe.. panjang btl keyword yg org tu guna... ;d

    ReplyDelete
  6. mungkin yang meng-google tu nak cari orang yang sama semangat cam dia. susah nak jumpa orang yang sanggup turun keje walaupun tak sihat!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute