Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, April 19, 2011

Home » » The making of....

The making of....

filem seram dalam blog aku ni..
ok..takde maknenya..

ni saje je nk cerita pasal GA aku hari tu..
kirenya the making of lah kan..
hehe..
gigih tak aku print atas kertas A4 berkaler lagi tuh..
nampak sangat terlebih rajin..
kehkehkeh..
ni nama nama peserta yang dah siap di gunting..
mintak bantuan en asben tolong lipat sekali..
ade gambar en asben main lipat lipat ni..
tapi tak berapa sesuai untuk tontonan umum..
haha..
gaul gaul dalam mangkuk ayun..
dan pemenang nya adalahhh....
tahniah...
terimalah hadiah tak seberapa dari aku..
jangan serik utk join GA yang akan datang dari blog picisan aku ni..
insyaAllah..:D

10 comments:

  1. en. as.. apsal ko tak pick up nama aku..
    ni aku marah ni...

    ReplyDelete
  2. hehe takder rezeki latu kakngah oi...hehe..tahniah pada yang menang..utuk org tak menang takder???huhu

    ReplyDelete
  3. apsal tak buleh letak pic abg as tgh gaul? ni yg marah.

    ReplyDelete
  4. gigih lorr... tahniah semer.. tp apsal tataw ada GA neh.. korang nnti join kontes iolss yer...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute