Pages - Menu

Blogroll

Monday, September 11, 2017

Home » , » #throwback: Asyraf masuk sekolah

#throwback: Asyraf masuk sekolah

Assalamualaikum dan haii..
disebabkan terlalu banyak cerita dalam kepala mami sekarang ni, mami nak mulakan dengan
perihal asyraf lah..
Asyraf dah 5 tahun..dah sekolah dah pun abang asyraf ni..
dah 9 bulan sekolah ni, terlampau banyak perkembangan dia..
bab membaca Alhamdulillah sangat2 dah dapat membace BM BI dengan baik..
setiap hari Jumaat malam dan Sabtu pagi ada kelas Iqra pulak..
mami cadang nak register kelas teakwando tapi bila pikir2 balik Allah kesian lah pulak..
tengok lah tahun depan macam mana..

gambar 1st day sekolah..sekarang best friend dia tu lah yang duduk sebelah dia masa hari 1st sekolah tu..Eqwan namanya..hari2 pun dok cerita pasal Eqwan..
Alhamdulillah suka sangat pergi sekolah..setiap hari bersemangat bangun pagi..macam mami dia #ehhhh

nampak tak muka senyum hari pertama sekolah..hihi

ni uniform kalau hari Jumaat..dia dah tau dah kalau hari ni pakai baju sukan macam ni, esok mesti cuti sekolah..suka lah dia..
oklah..nanti mami tulis lagi yer..
jumpe lagi..bye :)


No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute