Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, June 5, 2012

Home » , » rezeki di keheningan pagi..

rezeki di keheningan pagi..

tajuk tu rasa macam nak lempang diri sendiri jek..haha..

rezeki budak demoook ni lah..
terpaksa letak gambar dia jugak..
sbb kalau letak gmbar susu tu first, nnt keluar gambar susu tu kt FB..huhu..


rambut dah panjang dah, tapi jenis nipis halus lah pulak..
tu yang nmpk mcm jarang..
























nilah rezeki di satu pagi yg hening tu..
Alhamdulillah ada lagi rezeki Asyraf..walaupun kadang² terpaksa topup dgn Anmum..
gambar suram sebab kalau bukak lampu, confirm budak demookk tu sedar..
mula² sekali nk cakap terima kasih banyak² kpd kakak kesayangan saya..
terima kasih sebab sudi pinjamkan Spectra 3 ni..
pinjam sampai bila tak tau lagi ni..haha..

aku beli set breast shield tu kat Emumshop..
aku terjah kedai kak Qila terus..senang..cepat dapat..
sebenarnya aku dah tak sabar nk guna pam ni..
tu yang laju² ajak en asben pergi carik kedai kak Qila ni..

Medela Harmony aku dok diam² dulu ekk..
bukan dah tak sayang..sayang oiiii..
tulah pam yang berjasa selama ni..
kenyang perut Asyraf sebab medela harmony tu lah..
tp bagi laluan spectra 3 berbakti sekejap ekk..:)

4 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute