Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, June 8, 2012

Home » » dah pandai meniarap..

dah pandai meniarap..

Alhamdulillah..
anak bujang aku dah pandai meniarap..
jenuh aku tunggu bilalah gamaknya Asyraf ni nak meniarap..huhu..
tapi macam biasalah, video takde..
satu hari nnt, nak rekod jugak lah..
buat kenang kenangan kan..
pastu upload kt channel You Tube aku nnt..

dah banyak dah video asyraf ni kat you tube tu..
nnt bila dia dah besar, boleh tengok balik kan..
video dia membebel sorang²..
main mainan sorang²..
korang pun boleh je nak upload video kat you tube tu..
sign up you tube sekarang..hehe..
























Asyraf atas tilam bujang tempat dia golek golek..
mummy abah dia pun boleh tumpang golek sekali..haha..


















tengah kusyuk tengok tv..
mummy ambik gambar pun tak perasan..
ke Asyraf dah nyampah dgn mummy asyik amik gambar je..erkkk..

p/s : ramai pulak yg tanya berapa harga wardrobe asyraf tu..ermmm..harga yang melekat kat situ rm349..tapi aku tak bayar macam gitu je..haruslah tawar menawar sampai aku puas hati kan..
harga yang aku dapat? biarlah rahsia..hehe..

aku tanya tokey kedai tu, apsal mahal sangat ni (at least for me lah)..
dia kata sebab design wardrobe tu 3D punya..bukan tampal sticker..hurmmmm..apa² lah tokey..
asalkan aku dapat almari tu dgn harga yang best..haha..

4 comments:

  1. alahai bestnye da pndai meniarap...comey lak tu...tak sabar nk tnggu Annaila meniarap gak...ngeee..:)

    ReplyDelete
  2. comeynyer kak... geram tgk.. hehe..

    ReplyDelete
  3. cuteeee. geram tgk..harap2 baby saya nnti pon kiut cmnih hehe

    ReplyDelete
  4. lepas ni mengesot pulak, sesi mengutip masuk mulut. hiii.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute