Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, June 25, 2012

Home » » aku punya menantu..

aku punya menantu..

semalam pergi kenduri kawan en asben merangkap kawan aku jugak lah tu..
panas giler lah cuaca semalam..
berpeluh peluh si kecik tu..
mummy yang tukang dukung ni pun berpeluh peluh sekali..
adehhh..
nilah menantu aku a.k.a gelpren asyraf..haha..
comeiikan..baju purple tu pun comeiii jugak..ehhh..















penyet abih tudung aku..adehhh..
aku dengan pengapit pengapit time kawen dulu..hehe..
baby girl tu anak aku jugak tu..mak sebenarnya yang pakai tudung hijau tu..
balqis tu beza 2 minggu dengan asyraf..
secara otomatiknya dah jadik girlfren asyraf..haha.
ehhh..aku dah ada menantu..lalalla...

asyraf comot habis..
baju dah berpeluh peluh..
kalau ikutkan aku nk pakaikan rompers je..
tapi abah dia sibuk suruh pakai jeans bagai..

cam mana nak buat penutup nih..
oklah..bye..hehe..

2 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute