Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, June 18, 2012

Home » » dah pandai buat ugly face..:)

dah pandai buat ugly face..:)

hoho..
mintak maaf lah kalau ada yang muak dgn blog aku skrg ni yer..
memang aku takde modal lain nak update blog..
ni jelah modal aku skrg ni..
asyraf asyraf asyraf...
hari² asyraf..
maafkan saya..:)
alah..blogger glamer yang baru dapat anak tu pun hari² update pasal anak je skrg ni..
dia glamer..kau adooo???

act, dah banyak kali perasan yang bos kecik aku ni dah pandai buat ugly face..
memula ingat dia nak buat ape..
tp bila dah banyak kali tengok, rupenya tengah buat muka bucukkkk..
huk alohhhh asyraf...
mummy ingat awak nak berak tadi..hahahampehhhh...
muka bucukkk 1..
muka bucukkk 2..

ni je yang sempat snap..kebetulan tgh pegang camera..
kebetulan kerrrr...haha..

mood: tak sabar nak tunggu asyraf pandai baca..nak bagi dia baca blog takde faedah mummy dia ni..
ok asyraf..jom mummy ajar A B C..*sambil pegang rotan*
haha..

4 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute