Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, June 29, 2012

Home » , » bila mummy semangat lebih..

bila mummy semangat lebih..

normal lah tu kan..
rasenya mostly mummy yang ada anak baya² Asyraf semua semangat terlebih macam aku jugak..
kan kan kan..hehe..

minggu depan Asyraf dah 6 bulan..
tak sabar pulak rasenya aku nak bagi dia makan..
see see..anak takde pa pe pun..mummy je yg lebih..
ntah asyraf nak makan ke tak nak..

ahhh tu lain citer..
yang penting aku dah usaha nak bagi dia makan makanan dari air tangan mummy dia ni..
sedap tak sedap belakang citer..haha..
alah..setakat steam / rebus buah² an takkan lah tak pandai kan..

sabtu lepas..hahaha
kami bertiga telah menjejakkan kaki buat pertama kalinya ke Giant Batu Caves tu haa..
semata mata nak cari bekas ais cube yang ada penutup tu..
dah aku baca banyak kat group FB, cakap kt sana ada yang murah kan..
nak beli yang mahal², aku mana ada duit..





ni item yang berjaya aku rembat hari tu..
bekas ice cube tu harga rm3 lebih kot..
termos tu brand biase je pun..
harga tak ingat..tapi belas² lah..taktau lah tahan panas ke tak..belum test lagi..
tipuware tu aku beli jugak padahal berlambak dah tipuware kat umah..
tak lupe jugak bakul biru tu..saje je aku beli..
dah kata mummy semangat kan..huhu..

ala colorful nya..hehe..

p/s: kalau prestasi termos ni mengecewakan, baru beli termos yang memang brand THERMOS tu..
giler mahal bende alah tu..bagi aku lah..hehe..
Thermos idaman kalbu..
kat SINI ada jual..
berangan memang best...:)

7 comments:

  1. ank baru nk masuk 3 bulan, sy pun duk cbok cari bekas solid food...hahaha...newey, thanks d info...kene terjah gak giant batu cave...sgt murah~!

    ReplyDelete
  2. semangatnya..aku dulu xde la beli bekas2 comel tu..letak dlm bekas taufufah je..kedekut punya mak..tp termos tu mmg aku beli..sbb tahan lama kalo bawak umh pengasuh..

    ReplyDelete
  3. sgt semangat...bagus2..nnt bila tgk food anak byk2 lam freezer lagi semangat nk bg anak mkn..cayokkk!

    ReplyDelete
  4. ooo kat giant ade gak ek..menarik gak kaler2..nanti share ek pasal semua2 yang berkaitan solid food nih..nak simpan buat panduan...bekas2 tu semua macamane penggunaannye dan semua2 lah ek..:)

    ReplyDelete
  5. alahai,rindu nya giant bt caves,dulu dok belakang tu je

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute