Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, May 31, 2012

Home » » anak korang tengok kartun dinosaur train tak?

anak korang tengok kartun dinosaur train tak?

tajuk tak menahan..
ape pun tak boleh..

haaa..anak korang tengok kartun dinosour train tak?
anak aku tengok..haha..
takde channel disney, so kita tengok lah channel yang ade ye anak²..

nilah rupe kartun tu..
kisah dinosour je semua..
tiap2 pagi pukul 7 pagi..
memang tiap² pagi aku bukak channel 611 ni pastu suruh Asyraf tengok..
saja nak bagi dia ralit sambil² aku siap² nak pergi kerja kan..
gitu lah tiap hari..memang dia ralit tengok pun..
citer pagi tadi..
Asyraf bangun punyalah awal..
pukul 4 pagi dah bangun dok ek ek ek ekk..
dia lapar sebenarnya..nak susu lah tu..
so, bagilah susu yang aku dah pam pukul 3 sebelum tu..
info : saya EP Mom.
info : susu yg diperah mampu bertahan sehingga 4-8 jam pada suhu bilik.

lepas menyusu, Asyraf takmo sambung tidur balik..apakah?
en asben yang dok layan Asyraf..
aku pergi basuh botol..
agaknya en asben mengantuk sangat kot..
boleh dia ckp kt Asyraf..
"tidolah Asyraf...nk bagi tengok dinosour train pun tak boleh..
dinosour pun tido lagi ni.."

aku dengar pun tergelak..
aduhainyepun..
ape pun tak boleh lah abah ni..
pastu aku tepuk tepuk montot, nasib baik dia nak tidur balik..
kalau takkkkk...
sendiri mau ingat..
mata panda semalam pun tak ok lagi ni..













kawan kawan dinosour..:)

3 comments:

  1. ha.. jam aku keje lagi hrtu.. aku layan wey katun ni.. aku yg layan kehkehkah!!

    ReplyDelete
  2. huuhh..
    citer fave budak 2 org tu..
    celik mata je umpan citer ni
    bgus2..
    siap nyanyi lagi
    tpi bila bwk pergi tgk dino betul
    amik kau..
    melekat kat bdn tak lepas..

    sgt suke ayat sekor dino tu :
    saya ade penilaian..

    ReplyDelete
  3. hahha... anak saya yg sulung tu suka sangat tengok kartun ni.
    setiap pagi kalau nak kejutkan dia bangun.. sy akan cakap.. cepat bagun..nak tengok DNs TrN tak?
    nanti tiba-tiba je dia bangun..
    kalau dia tak bangun jugak sy akan kuatkan Vol. Tv tu bg kuat.hihiii.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute