Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, May 18, 2012

Home » » batman Malaysia..?

batman Malaysia..?

ok tajuk ntahapahapantah..
maafkan saya..:)

mari tenangkan keadaan..
dan mari lupakan entry susu lembu anak lembu tu yer..
tak kisah la anak kita minum susu apa sekalipun, janji anak tak dibiarkan kelaparan..
kalaupun anak diberi minum FM, kita sebagai mak ayah, mesti nak bagi FM yang terbaik dan sesuai dgn bajet kita kan..
kalau anak anda fully breastfeeding, bersyukurlah..
kerana bukan semua ibu mampu melakukan nya..:)
ok..full stop.

meh layan gambar budak demokk kaki sengih ni pulak..
boleh jugak hilangkan stress kan..sekurang² nya bagi aku..:)

































batman pakai baju bola..hehe..
dah besar dah anak bujang aku ni..
ada sape² nak booking ke..
ehh over pulak mummy Asyraf ni..hoho..

owhh..semalam balik kerja..
lepas angkat Asyraf dari carseat, letak atas tilam depan tv..
aku pergi dapur, simpan EBM yang pam kt opis..
pastu nak pergi main dgn Asyraf..
tetiba nampak Asyraf meniarap...

tau apa tindakan aku lepas tu..??
aku cepat² angkat and dukung dia umpama meniarap tu merbahaya bagi dia..
lepas tu baru tersedar..
ehhh Asyraf meniarap je kotttt..
apa salahnya..hoho..
sorry Asyraf..mummy takut Asyraf sakit je..
ape pun tak boleh lah mummy ni..:)

nah..
tengok la sampai lebam..
anda muak dgn gmbar budak demokk ni?
maafkan saya..
sekian, 
- dari mummy yang suka letak gambar anak dia dalam blog dia..
- dari mummy yang tak sempat nak rakam moment anak dia meniarap semalam..
hehe..:)

7 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute