Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, May 7, 2012

Home » » pengasuh Asyraf pindah rumah..

pengasuh Asyraf pindah rumah..

sebenarnya dah seminggu Mak Zai pindah rumah..
taklah jauh sangat tapi kena hantar naik kereta lah..
kalau dulu boleh lenggang kangkung kedek kedek jalan kaki dukung Asyraf..
sekarang tidak lagi..hoho..

nak cari pengasuh lain dah takde masa..
kitorang pun malas sebenarnya nak cari yang lain...
Asyraf pun dah biasa dgn mak zai dia..

so, sekarang ni aku lah yang kena hantar Asyraf pergi umah mak zai..
en as pergi kerja naik moto..
memula tu memang cuak la..
siap keluar peluh jantan segala 1st day hantar Asyraf..
sekarang ni dah okey sikit dah..hehe..

nasib baik Asyraf behave je duduk dalam carseat..
siap sengih sengih tengok mainan gantung² dalam kereta..hehe..

gambar ni bukan dalam kereta yer..
ni masa testing letak dia dalam carseat tu..
sengih sengih..

carseat pink? jambu sungguh anak bujang aku tu..
ehh tak..car seat tu anak sedara aku punya..
biras aku tak kasi aku beli yang baru..
dia suruh guna je yang Mia punya..
Mia dah besar..dah tak mo duduk dalam carseat tu lagi dah..
tunggu adik Mia bulan hujung tahun ni..

aku??
okey je..pink pun pink lah..hehe..

3 comments:

  1. alololo suke je tgk senyuman mggoda si tecit nih..geram3x

    eh sis lawalah kaler carseat tu..tak mcm pink pun..berkenan pulak.

    ReplyDelete
  2. Ahahaha, jambu pong jambu la, janji selamat smpi... Hiks

    ReplyDelete
  3. asyraf yg comell!!
    hati2 dgn penculik bayi cam ain ye ^^

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute