Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, July 6, 2012

Home » , » tambah stok storage bottle

tambah stok storage bottle

jangan salah paham yer..
bukan tambah stok susu..
cuma tambah stok botol jek..hehe..

stok susu?
zero..
apa tak nya, aku punya susu sekarang ni ibarat kais pagi, makan pagi..kais petang makan petang..
tambah pulak aku ni EP Mum..
hidup aku sekarang ni pam aje kerjanya..
kalau tak pam, takdelah susu untuk Asyraf..
beli kat SINI..
6 bottles = RM19.50
botol ni gemuk sikit dr botol bumble bee tu..
kalau dengan pam Spectra 3 tu, kena pusing betul² baru ketat..

risau ni..puasa dah nak dekat..
stok takde langsung..
ingat nak try cube supplement yang hot di pasaran skrg ni..
tapi aku ni ada masalah skit kalau jenis nak makan ubat biji ni..
aduhaiii..
nak carik longan kering lah..tak pernah try lagi ni..
kat mana ekk nak beli?

5 comments:

  1. kwn2 dah ada baby ckp dorg mkn lobak putih nk bykkan susu. dah cuba ek?

    ReplyDelete
  2. kalau stok botol bertambah, usaha kena tambah :)

    ReplyDelete
  3. insyaallah...kalau positif..mesti akan bertambah susu tu nanti..:)
    longan kering memang susah nak jumpe..aty selalu minum air loangn campur kurma yang dalam tin tu jer..F&n...manis sikit ar..tapi dah tu jer yang senang nak diminum..huhu

    ReplyDelete
  4. longan kering blh dpt kt kedai obat cina.... aku beli 100grm rm5. sodap wey!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute