Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, July 13, 2012

Home » » DIY Flash Card utk anak..

DIY Flash Card utk anak..

ehhh tak..bukan aku nak DIY benda alah ni..
bukan tak rajin, tapi tak reti..hoho..

tapi dalam pada tak reti menjahit tu kan, aku rajin google cara cara nak DIY flash card ni..
dok tenung sana..tenung sini..sambil pikir sapa aku nk suruh buat ni ekk..
tu jelah keja aku..
dari zaman sekolah sampai lah dah ada anak ni..
projek jahitan masa Form 3 pun aku upah jiran sebelah yang jahitkan..haha..

pastu jumpe satu blog ni..blog omputih..SINI
tengok macam best je kan..

ni dia buat untuk anak dia..best kan..
boleh gigit tanpa perlu risau flash card koyak..
aku pun teringin nak buat jugak..tapi cepat² sedar diri..
kang hot hot chicken shit saja..
baik aku carik tukang jahit kan..
hehe..

actually, aku dah order and dah dapat pun flash card tu..
ni kasi tengok sikit..
hehe..nanti aku review aku tempah kat sapa ek..
ada video masa aku bagi asyraf flash card ni..
aduhai nye pun..

6 comments:

  1. buat dari kain ek.. baguslah macam2 idea skrg kan.

    ReplyDelete
  2. nak teka..nak teka...eh..apa nama sepupu as ek yg pandai jait tu..diakah???

    hebattt..nak jugakkkk

    ok..ex-yg duduk blkg ko kat pj..hahaha

    ReplyDelete
  3. review cepat..aty pon tak sabar nak beli...!! ;p

    ReplyDelete
  4. Chantek...mcm2 cara dah skrg ni...suka sgt...ni yg tak sabar tggu review ni...ngeeeeeee

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute