Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Saturday, July 14, 2012

Home » , » Puree Pear

Puree Pear

hari ni masuk hari ke 2 asyraf makan puree pear ni..

masa mula² nak beli pear ni, bercinta la aku depan rak rak buah ni..
masyaAllah..banyak jenis rupenya keturunan pear ni..
baru makcik tau..hukhukhuk..
ingat nak ambik gambar, tapi ala ala segan, tak jadik nak keluarkan henpon cabuk dr poket seluar..hehe..
ini baru beli belah kat Ong Tai Kim je nih..(Pasaraya terbest tepi rumah aku)
kalau aku pergi Jaya Grocer ke Cold Storage ke mau balik sia²..haha..

antara yang aku ingat,
 Fragrant Pear - 1.70/pc
 Pear biasa - berapa ntah sekilo
 ntah ape pear aku  tak ingat - 2.40/pc









inilah dia pear 2.40 sebijik tu..hukhukhuk..


sesambil potong nk steam / rebus tu, masuk mulut dulu..
padan lah mahal kemain..manis juicy je..

 - dh rebus, tunggu sejuk jap
 - blend smpai halus yer..
 - aku ambik sikit nak hantar pengasuh, yang balance aku beku kan..

lepas ni nak buat puree carrot pulak..
sementara mummy bersemangat waja ni kan..
ape salahnya..:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute