Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, July 16, 2012

Home » » flash card

flash card

ok..
meh nak story sikit pasal felt flash card ni..
















warna warni kan..
aku cakap kt akak tu, akak buat lah sesedap rase akak, janji comeiiii..
hasilnya memang aku sukerrr..hehe..



jahitan akak ni memang kemas je..dah macam guna mesin jahit pulak..
kagum sungguh aku dengan orang yang pandai jahit nih..huhu..

act, kat belakang setiap abjad tu, ada gambar..
lupe pulak aku nak snap..
tapi adelah macam macam..
nombor 1-10, bentuk bulat, petak, star, bunga ehh macam macam lagilah..

video ni masa mula² aku bagi flash card ni kat asyraf..
nak tak nak je pegang..
aduyaiiii..
takpe..slow² asyraf kan..
kalau korang perasan dalam video ni ada bantal warna merah tu kan, 
yang tu pun order kat kakak tu..hehe..

ok..aku order kat SINI..
akak tu takde blog..segala urusan di FB beliau sahaja yer..
boleh lah PM akak tu yer kalau ada yang berminat dengan hasil kerja tangan beliau..
boleh la sebut korang tau info ni dari blog aku..
mana lah tau kot kot dapat diskaun ke kan..hehe..

ok, sekian..:)

5 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute