Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, May 11, 2009

Home » selamat pengantin baru...

selamat pengantin baru...

09 mei 2009
ari sabtu 9 mei lps aku blik kg kt felda chini 2..kwn baik aku norulaen ahmad dah slmt menamatkn zaman bujang dia..huhuhu..aku je yg tak tamat2 lagi..


nsib baik cuace ok wlupun panas tahap maksima..sikit lg nk hangus kulit muke aku yg sedia hangus ni...hehehe

anyway kepada aen dan husband dia tahrir aku ucapkn selamat pengantin baru..moga hubungan suami isteri kekal hgga ke akhir hayat..nnt dpt anak comel2 ye....



antara sahabat2 yg ke walimatul urus aen n tahrir



ari tu xbnyk pun gmbo2 yg aku amik..sbb gune camera henpon je...aku dh pinjam digicam ngan abah aku tp last2 dia bg kt student dia pakai plak..huhuhu..so, ni lah hasilnye..


NorulAen Ahmad


antara yg disediakn khas untuk pengantin..ni je yg berjaya aku rakamkn..yg lain seme dh msuk dlm perut pengantin n family diorg...



pinggan nasik aku yg licin liau..hehehhe..aku mmg lapor gler time ni..


No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute