Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, May 20, 2009

Home » hari merapu alam sedunia..

hari merapu alam sedunia..


assalamualaikum..

*******************************************************

ari ni aku mmg buhhhsaaannn gler tahap
gaban..buhhhsaaannnn yg

semlm pun tak abih lg dh

tmbh buhhhsaaannn bru..so nk hilgkn ke buhhhsaaannn an
aku tu

aku kena merapu sket kt

sini..lgpun dh lame tak merapu...lgpun ni blog aku..

suke ati aku lh nk merapu ke..nk mengarut

ke..bkn nye mnyusahkn sesape pun..aslkn tak mnyusahkn

mama ngan abah aku tu kire oraitt la kn..

btul tak blogger2 sekalian alam...

betul...betul...betul...

.

.

.

****************************************************

merapu yg pertame


ari ni 20hb mei kn..bersamaan 25 jamadil awal bersamaan ari rabu yg

buhhhsaannn bersamaan jgk ng besday seorang teman aku yg
bernama

muliati azlina bt mohd ghazali...

tepat kul 12 mlm td aku sms dia..nk call krdtnya enggak ada..

sms jimat skit maaa...bkn nk kedekut ke aper..

tp aku mmg tgh sengkek skrg ni..huhuhu..

lgpun dia pnye no tepon termasuk dlm aku pnyer active 10..

1 sen je..

tp mse aku sms tu dia dlm bas nk blk kg dia..

nun jauh di pantai timur negeri cik siti wan kembang..

rupenyer abah dia kena tahan kt wad kene denggi..dh 2 ari dah..

alahai..kesian lh plak kt adik aku sorng ni..msti ssh ati kn..

takpelah..bnyk2 sabar ye..insyaallah tak de pa pe..

anyway selamat hari jadi yg ke bape ek..22 ke 23..

alamak along lupelh..

hehehhe..

along doakn semoga dipnjangkn umur..

dimurahkn rezeki..

dimudahkn perjalanan hidup

n semoga abah muli cepat sembuh..

aminnnn...

jgn risau sgt eh..

.

.

.

***************************************************


merapu yg kedua

aduh...entri merapu yg ni aku mmg sakit hati gler..

klu ikutkn smpai skrg aku pnyer sakit hati tak abih lg..

tp aku ttp sabar..

sabar tu kn separuh dr imannnn...

tp dlm sabar2 pun aku mmg dh hilang sabar smlm..

ampunkn kami penunggu gua..huhuhu..

ermmm..ade saper2 kt sini kenal cam maner rupe tenuk..

tenuk or cipan or tapir tu samer je kn..ntah la..aku pun tak sure..

sbb aku sndri pun tak penah nengok menatang tu..

encem ke tak..cumel ke tak..mesti la tak cumel kn..

klu tak, mesti aku kenal...

aduh..

aper aku merapu ni..

aku merapu sbb sakit hati..sbb marah..
sbb tak pueh ati aku nihhh..

sbb aku bkn kaki pukul..
kalau la aku ni kaki pukul yg berjaya msti aku tak merapu cenggini...

silap2 aku dh ke dlm...dlm unibersiti of jail..

uihhh..

mntk simpang malaikat 44..

lg satu aku merapu bkn kerna nama..hahahha..

ntahapehapentah...

eiiiii..
mls aku nk kenang pasal tenuk sekor ni..

perangai mcm tenuk..mcm la baguihhh sgt perangai dia tuhh..

aduh...aduh..aduh sakitnya..
jiwa ini..meronta dlm kesepian...

lantak kau la wahai tenuk...
tp ingat!!!!

kau dh buat aku marah ni tau takkkkk???

fuhhhh...lega...

nsib baik aku ade blog..
bleh la curahkn curahan rase ketidak puasan
hati aku nih..

klu tak mane aku nk curah haa...

.

.

.

****************************************************


merapu yg ketiga


aper lg aku nk merapu ni ekk..

ermmm..ari ni opis aku sunyi jerkk..coz my big bos n small bos

and en izma yg suke pot pet pot pet tu tak der..
diorg seme ader meeting kt kampar, perak campus..
kak ct pun blum msuk opis lg..msuk lmbt sket..g antar anak dia
g check up..tggl la
aku berempt je dlm opis ni..sharon, kristine n ida..seme wat hal
masing2..
aku pun wt hal aku jgk la..
hehehhe..
last skali aku nk merapu pasal boperen aku si as ni..
abg oi..cpt la blk kl..tak yah lame2 kt
jerantut nun..bkn nyer ader line talipon kt saner..
sabau je aku..
ntah ceruk mane2 je
laki aku ni pegi..
adoyai...blik cepattttt..syg dh winduuu kt abg ni..
huhuhu..
windu nk gaduh ng abg...dh lamer kite
tak gaduh2..kn abg...
hehehhe..jgn marah ye abg ku cyg...
oh abg botak....
kwang..kwang...kwang....
okey lh..sekian saje sessi merapu utk ari ini..
lain kali bleh smbg merapu lg..
adios amigos...
ape yg aku tulis ni tak der kene mengena dgn yg sudah meninggal dunia atau pun yg masih lg bernyawe kt alam semesta ni..tak termasuk yg nyawe2 ikan ok..klu terase or terkene kt btg idung kau..itu kau pnye psl la...saper mkn cili padi, dialh rse pedasnyer..takkan aku tak makan, tp aku plak yg rse pedasnyer..kan pelik tu...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute