Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, May 5, 2009

Home » mY babY....

mY babY....

hehheheeh...

ni lah makhluk2 yg sll kacau tido aku..sbb diorg ni lh tmpt beradu aku tu jd sempit..nk golek2 pun tak boleh..silap ari bulan tergolek atas lantai..huhuhu..lg best klu tergolek masuk sempadan org lain..saper lg klu bkn sempadan miss norsuhada anak dara pakcik amaran tu..sorry la sue TER mention name ko plak kt sini..jgn marah aaaa...




Sebelum tido cm nilah susunan diorng seme..tp ble aku bgn tido je merata2 diorg ni pegi..tak tau plak aku np jd cenggitu..last skali aku jgk la yg kena kutip sekor sekor susun seperti sedia kala..benda alah benda alah ni bkn seme aku beli pun..si Patrick perut boroi tu aku rembat adik aku pnyer..alasan nk wt bntal peluk sekejap je..tp smpai skrg tak pulang2 lg..klu dia bising2 mntk blik, aku wt2 tak paham..bengkek je hati dia..hehehhe




yg btul2 aku pnyer ni lah satu2nyer..bear yg pkai skirt pndek kaler pink tu..tu pun adiah si As kasi pasal aku merajuk dolu2..klu tak merajuk jgn harap dia nk bg..zaman skrg ni klu merajuk pun rase2nye dh tak dapat kot..cian aku kn..huhuhu..yg kt sblh bear aku tu kakak si As yg bg..dia kate ex-bf dia bg dulu..nk buang syg..so dia amanah kn kt aku suh jaga diorg tu seme..aku kn baby sitter yg berjaya..


anyway, time kasih kt korang seme sudi pose baeekkk pnyer kt tuan korang ni..wlaupun ade sekor dua yg yg muke seposen kt aku..tp aku pedulik haper..janji aku happy....aper korang nk kate..kate lh..


No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute