Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, May 26, 2009

Home » hepi besday to me....

hepi besday to me....

Happy Birthday Myspace Comments


26 mei 27 thun yg lalu....


lahir sudah seorg bayi pompuan yg mmg ditunggu2 oleh mama ngan abah setelah

2 tahun berkahwin...


syahdu lah pulak...


bayi pompuan tu diberi nama maslinda stlh ade sikit kontroversi di sebalik name aku tu...

aper taknye..LINDA tu name ex abah aku dulu mse abah blajr kt skolah omputih dolu2..

pastu abah tmbh MAS bg nmpk ayu skit...kate abah la...kih..kih..kih..

tp aku tak se AYU yg abah ingin kn kot...


tp ma tarik muke masam...majuk lo kunun kununnyer...

ma kate abah tak bincang lnsung psl nk letak name tu..


tp ade ke patut ma nk letak name aku ni MELISSA...

uiiihhh...nsib baik tak jd letak...


rse cam tak kene je name tu ngan aku...

hehehhe...


takpe ma..nnt along ade anak pompuan, along letak name ank along MELISSA ye...

tp ma kene sabar skit la..coz along skrg ni kawin pun blum lg...

cam maner plak nk ade anak...sabar ye ma...

tuunnnggguuuu....


ari ni dh 27 thun umur aku..

dh nk tua rupe2nyer aku ni...ble la nk menamatkn zaman bujang ni...

soalan cepu cemas yg org tak jemu2 tnye kt aku ni...aku bru 27 thun la..

bkn 37 thun...Ya Allah...jgn la lewat sgt abg oi....

thun depan kite kawinnn....

yahhhoooo...ntahapehapentah aku melalut ni...

insyaAllah..ade jodoh nnt aku kawin la..korang seme doakn aku ye...


time kasih to abg coz jd org pertame yg wish wlupun dikira mcm tak aci je..

blum pkul 12 lg dh wish siap2...nk jd org pertame...katenye...ape2 lh abg oi...

janji abg bahagia....


wlupun tak de adiah time besday syg ni...syg tak kisah pun..sbb tau klu abg nk bg adiah or kek


tak kira mase...ni yg pelik nye pasal mohd asyura ni...mekacihhh abg ye...i Lap U...


time kasih jgk kpd seme kengkawan yg dh wish kt aku...time kasih bnyk2...moga doa korang


seme termakbul hendaknye....amin....



h E p P y B i r T h d a y

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute