Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, November 25, 2010

Home » » n3 org sakit kepala...

n3 org sakit kepala...

salam..

mula2 sekali nk minta maaf awal2 kalau n3 hari ni ayat berpusing2 ke ayat berterabur ke..
sbb aku sebenarnya sangat2 tak sihat..
tapi still pegi keje jugak..
sbb ade keje penting yg kene buat..
tapi dah settle dah..
ni time free lah ni..
**from Google**

sebenarnye dari petang semalam lagi aku dah sakit kepala..
migrain..perut pulak masuk angin..
sakit jangan cakap lah..
asyik dok uwekkk2..
nasib baik sempat pegi toilet..
kalau tak, habislah karpet opis ni kene muntah aku semalam..

balik keje semalam pun, aku jadik lembik giler..nk bangun mandi pun tak larat..
nk masak apetah lagi..
pastu en asben pegi beli sup ayam dgn nasik putih..
kesian dia makan sorang2..
aku mmg tak boleh dekat langsung dgn lauk2 yg dia beli semalam..
bau sup tu pun aku nk muntah..
macam mane nk makan?

lepas en asben makan tu aku suruh dia picit kepala dengan belakang leher..
aku suruh dia picit kuat2..
sampai dia pun tak sampai hati nk picit kuat2..
kesian tengok isteri dia ni dok merengek..
asyik cakap nk muntah je..

elok je en asben siap picit, terhambur lagi muntah aku..
masa ni rase macam nk pengsan pun ade jugak..
nasib baik tak muntah depan tv..
aku sempat lari pegi dapur..
so, kt lantai dapur la mangsanye..

alhamdulillah en asben pun paham kalau datang migrain aku ni..
dia yang tolong lapkan muntah aku semalam..
tolong mop lantai sekali..
huwaaaa..nangis aku tengok en asben buat semua tu tak merungut pun..
huhu..

hari ni dah ok sikit loya2 aku ni..
tapi kepala still lagi berdenyut..
setiap kali aku melangkah, setiap kali tulah berdenyut..
adoiii..

korang doakan aku cepat baik yer..:)

22 comments:

  1. get well soon k:)
    cgg pun demam2 je..
    we both pengantin baru..
    perubahan hormon barangkali

    ReplyDelete
  2. erm....trk nye maigrain along....erm....baiknye en.as...hihii....la...amik half day je la....

    ReplyDelete
  3. dari senyum abg as aku dah tau dia suami mithali :D

    ReplyDelete
  4. hmm
    senyum simpul nih sebab...
    psstt:ade isi ker?!

    tahniah tuk suami sbb jaga isteri.

    ReplyDelete
  5. get well soon yer kak... bestkan biler dah berumahtangga... ade org tersyg yg sentiasa ada disisi... hehe... :)

    ReplyDelete
  6. haa..tu tanda-tanda mengandung tau..gi la check ape yg patut..mana tau ada isi yg tidak disedari..

    ReplyDelete
  7. eh dah ada ehem..ehem.. ke??? kalau belum tak pe semoga cepat sembuh ye as

    ReplyDelete
  8. suka baca blog akak..
    http://amadsarpix.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

    ReplyDelete
  9. get well soon :)
    semoga mendapat berita gumbiraaaaa..

    ReplyDelete
  10. cepat baek yer... hmmm tu la... ade isi kot :P

    ReplyDelete
  11. saya doakan akak cepat baik.. amin..

    ReplyDelete
  12. salam..

    get well soon..sgt baek la ur hubby =)

    ReplyDelete
  13. get well soon..
    kalo dpt good news jgn lupe share..

    ReplyDelete
  14. insyaAllah..ade la tu..hehe..pe2 pun moge cpt sembuh..

    ReplyDelete
  15. ALHAMDULLILAH hubby faham dan sentiasa menolong

    ReplyDelete
  16. jeng..jeng...ntah2 skali dgn tanda2 preggy tu kak linda.

    ReplyDelete
  17. kenapa ni? ada condition kat opis yang tense ker apa ker? migrain ni kena jaga panas sejuk makanan minuman cuaca... semua kena amek tahu.

    take care :)

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute