Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, November 3, 2010

Home » » hantaran utk en asben...:)

hantaran utk en asben...:)

salam..
semalam citer pasal hantaran merah kan..
hari ni citer pasal hantaran oren pulak..
yang ni pun simple jugak..
tapi bagi aku dah abih cantik dah ni..
bersesuaian lah dengan aku yang keras tangan ni..
haha..
susun elok2 depan tv..

see..ringkas tapi padat..haha..memula memang nk buat oren hitam..
tp nmpak macam oren putih je ni..boleh la kan..janji ada oren tu..
hantaran jam tangan..jam couple dgn aku punye..tak mahal mane, tp rabak jugak lah duit kitorang hari tu..cap buaya je pun..hahaha..sampai sekarang jam tu belum berusik lagi..still elok lagi atas foam hantaran tu..tak sempat nk kemas and tak sempat nk pegi potong tali jam tu..hehe..ehhh..resit jam tu mane ekkk...alamak!!!!
kasut futsal..en asben yang pilih..aku tak terlibat dan tak berpeluang utk membantah cakap beliau..nak buat macam mane..layan kan aje..
hantaran belt + wallet..yang ni pun en asben pegi beli sendiri..ekceli mase tuh kitorang pegi Sogo nak carik handbeg utk hantaran tu..penat agaknye ikut aku pusing2 Sogo tu, tp beg nya tak beli2 pun..last2 dia suruh aku tggu kt beg2 tu, dia naik tingkat atas sorang2..tak sampai 10 minit dah turun dah..dapat satu paper bag..tgk2 dia dah beli dah..apo nk dikato..layankan aje...
yang ni pulak hantaran coklat..bekas besi tu dah selamat bagi kt MIL..huhu..
towel..yang ni aku bagi sebab nk cukupkan 9 hantaran..tak tau nk bagi ape dah..last2 mase pegi Sogo hari tu, masuk Alinas kejap, terus sambar towel Selamat Pengantin Baru ni..lipat2 je sudah...:)
yang ni kain pasang baju melayu..yang ni pun still belum berusik lagi..
tak de mase nk bukak..lagi satu malas nk main dengan jarum peniti yg banyak tu..
adoiiiii..
bakul buah..mase ni buah belum letak lagi..
yang ni pulak tempat letak cincin utk en asben mase akad nikah tu..

oklah..stop cite pasal hantaran serba simple aku..
sampai jumpe lagi...
daaa...:D

9 comments:

  1. wowww...cantik...saya pun suka gak hias2 benda ni...hehehe

    ReplyDelete
  2. hamboi..
    buat sendiri ke?
    tak de la keras mana pun tgn awak.
    cantik!

    ReplyDelete
  3. hehe kasut futsal. mesti husband suka main futsal. cantik.

    ReplyDelete
  4. waa.. chantekk!! tp yg paling menonjol ialah kasut futsal kaler ijau.. hahaha

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru...
    cantik2 gubahan hantaran tur...

    ReplyDelete
  6. wah... nie mesti tema oren ye...angah pun suka sangat2 hehehe peberet tueee

    ReplyDelete
  7. wow..diy ke hantaran tu dear..nice!

    ReplyDelete
  8. nice lah brg hntrnnye..kreatif lah..yg pntg puas ht dpt buat sndr kan.hehhe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute