Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, March 17, 2011

Home » » Peserta asleenda 1st GA..

Peserta asleenda 1st GA..

sile amik perhatian yer adik² kakak² ibu² yang dah join GA aku ni..
setakat hari ni aku dah terjah 40 penyertaan..
kebanyakkan semua ok..
semua ikut syarat..

dan rasenya syarat GA aku ni teramat lah mudah nye..
sebab ni kan 1st GA aku..
aku kalau boleh taknak la sampai syarat GA tu membeban kan..

tapi ada 3, 4 penyertaan yang aku dah pegi terjah ade sikit kesilapan..
ada yang aku dh komen bagitau..
antara kesilapan:-

1) takde banner GA di side bar
2) tak tag rakan2
3) banner tak link ke n3 GA aku
4) takde dalam bloglist

ok..yg no 4 ni memang ade sesetengah blog takde bloglist..
ok takpe..yg tu aku boleh terima..
tp yg ade bloglist tu, sile masukkan blog aku dalam bloglist sepanjang GA ni berlangsung..
lepas tamat nnt, terpulang lah nk remove ke tak..
aku no heart feeling punyer..
hehehe..

ni saje je aku buat n3 supaya peserta GA aku ni boleh la check dulu entry tu, betul ke tak..
mengikut syarat ke tak..
hari ni je dah berpinar mate aku ni..
esok esok pulak aku sambung..
ok..peace..:)

13 comments:

  1. yg xde tanda OK tuh xlengkap ke akak?

    ReplyDelete
  2. --> noraim
    ehhh..taklahh..yg ade tande OK tu mknenya akak dah terjah, and syarat2 dipenuhi..
    yg tak bertande tu akak belum terjah or ade sikit2 yg kene betulkan semula..:)

    ReplyDelete
  3. yg xde tanda ok tu maybe xlengkap sebab OK tu tandanya lengkap :> hehe, yey, saya nye lengkap!!!

    ReplyDelete
  4. ooo, tersama lah pulak publish dgn aslinda... sory saya tolong jawabkan.. salah pulak tu haha... jgn ikut ckp saya eh, t sesat plak :>

    ReplyDelete
  5. huhuhu..dah kemaskinikan bloglist..

    ReplyDelete
  6. dear, ur blog ada, under february..letak blog ni je kan?

    ReplyDelete
  7. yeeeeeeee...saya punya okey..
    thx..
    :)

    ReplyDelete
  8. hee, nanti cek yaya punya sekali lagi eh. da betulkan dah :)

    ReplyDelete
  9. puanbee tu tak ditanda tapi tengo semua syarat dah di penuhi heee

    ReplyDelete
  10. nama saya ada

    tq

    jom joint my 1st GA di http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. --> kepada semua
    hehehe..time kasih yer kengkawan..
    yang belum bertanda OK tu jangan risau..tak de masalah besar pun..
    aku try terjah korang slow slow ehh..
    harap bersabar..
    hehehe..

    aku kagum kepada yg buat GA besar besaran tu..
    macam mana diorang boleh handle ekk..
    aku yg kecil kecilan ni pun dah berpinar bijik mata pegi terjah satu satu..huhu..
    kagum kagummmmm..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute