Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, March 22, 2011

Home » » aku yang boring...

aku yang boring...

aduhhh..
lamenya tak berupdate..
tak de pa pe yang aku nak repek kan di sini..
tu lah punca utama..
hehe..

sebenarnya, aku ade je..
busy buat lawatan sambil belajar kt umah peserta2 GA aku tu..
pastu, kalau boring2 aku pegi SINI pulak..
saje cube nasib..
mana tau mengena kan..
hehe..

ni saje nk citer pasal en asben buat julung2 kalinya
join kawan2 ofis pagi memancing..
memula memang aku tak bape nak bagi sangat,
sebab risau en asben terus jatuh cinta dengan memancing ni..
sah2 aku kena tinggal banyak kali lepas ni..
hehe..
kat kelong ape ntah tak ingat..tapi kt Kelang sana..
muka macam cuak je tu..
kehkehkeh...
ni diorang dah nak balik kot..

kalau ikutkan banyak je gambar en asben ni..
tapi semua censored..
tak sesuai utk tontonan umum..
hehehe...

ok..tu je nk citer..
time kasih la sudi bace yer..
hehhe..:D

9 comments:

  1. abem dah 2-3 kali mancing kt kelong. sebbaik rmh aku kat pendalaman. payah sikit dia nak pegi selalu.. kalau tak.. harus ketagih...

    ReplyDelete
  2. --> kak ngah
    tu yang risau nak bagi pegi memula..
    tp kesian pulak..kihkihkih...

    --> tiera
    suke memancing ke..

    ReplyDelete
  3. bro best tak mancing kat kelong?? berapa harga kat situ?

    ReplyDelete
  4. wuittt join naik bot n memancing ke.....

    ReplyDelete
  5. --> farah
    hahahha..ingatkan takde yg perasan..
    en asben tak dapat ikan pun..
    ehhehe..
    pastu ikan2 yg kawan2 lain dapat, semua dh masuk dalam perut diorang..diorang masak kt sana..
    hehehe..

    --> cacing
    errrr..sy bukan bro..hehehe..
    tu asben sy yg pegi..
    nnt sy tanya ehh...hhhee..

    ReplyDelete
  6. --> su su
    ehh..taklah..As bawak camera..takde maknenya as bagi ikut..aku g tidur umah melati..

    ReplyDelete
  7. tak suka memancing ni....g pun mommy jenis takut air(mandi tak takut~hee)...en somi nak pi mancing pun susah nak kasi...risau..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute