Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, March 8, 2011

Home » » alahai....

alahai....

tak tau nak letak tajuk ape dah tu..
hehehe..mintak ampun...

selamat pagi..
sape mengantuk angkat tangan!!!
boleh geng ngan aku lah pagi ni..
hehe..

aku baru start keje hari ni..
sampai KL petang semalam..
penat pun tak hilang lagi ni..

banyak mende nak citer ni sebenarnya..
kt kampung langsung tak boleh online..
bukan sebab tak de line..
tapi laptop nya takde..
hehe..

abah tak bawak balik laptop dia..
tinggal kt kem..
utk pengetahuan, abah aku jurulatih PLKN kem Tasik Chini..
no laptop, no hupdate lah..
hehe..

p/s: aku ingat nak buat GA lah..
ade sape² nak join tak?

7 comments:

  1. mendung ni..tido pun sodap...hahahah!!!

    ReplyDelete
  2. --> chinatsu
    insyaAllah best..hahhaha

    --> kak long
    kak longgggggg...tolong jgn jeleskan saya..huhu..

    ReplyDelete
  3. ai nak joint..!! dah angkat tangan ni.. hihi

    ReplyDelete
  4. nak nak!!!kalau leenda buat.saya mst join

    ReplyDelete
  5. GA????

    jgn risau.. aku mesti fully support.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute