Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, July 28, 2010

Home » » training oh! training...

training oh! training...

**sumber: google**
salam..

esok ngan lusa aku ade training..
First Aid and CPR Training...
lepas ni kalau ade sesape nk minta tolong buat CPR boleh la kontek me...
hehhehehe...
i tak rela u..
buat kt patung boleh la...

ok..
dari hari 1st masuk kerja ngan UTAR ni aku berbaju kurung...
maknenya dah setahun setengah la aku dok recycle baju2 kurung
yang memang tak banyak sangat dalam almari plastik zip aku tu..
aku pun tak tau nape susah benor aku nk pakai baju2 pompuan tu..
maksud aku blaus2 pompuan tu ler..
memang tak penah ade la..

kalau tengok awek2 sekarang bergaya ngan blaus memasing ade sikit rase nak cube..
tapi...
aku ni payah la..
jenis penyegan tahap ke berapa ntah..
jadilah aku ni pengumpul tsirt yang setia..
huhu...

seluar pulak kalau tak jeans aku pakai seluar track je..
aku ni jenis sempoi sesempoi umat lah..
senang citer..

MASALAH nye sekarang..
esok masuk training TAK BOLEH pakai baju kurung...
seluar jeans pulak mmg tak boleh pakai dlm UTAR ni..
adoiiii..cam mane ni adik kakak..
tolong kami..bantu kami...
huhu...

7 comments:

  1. huhuhu....CPR....leh ajar erra x??nak CPR kat 5ruz...kakakaka..

    hah..tu la along....sempoi sesangat....hahaha...esok pakai la bj sukan n suar sukan erk...selamat mengamal kesihatan jasmani n rohani...hihihi.....

    ReplyDelete
  2. haha CPR..?buat elok2 tau. :P
    ishk..sama la kita. penyegan.
    huhu..keadaan da darurat.jgn bantah.
    pakai je pe ada.janji x sexyyyy..
    huhu

    ReplyDelete
  3. --> erra

    amboi2..yg tu tak payah masuk training..kawen nnt ko mesti terer punye...
    ehhhh..lucah ke ni..tak kannn..hihihihi...

    --> aku chomel

    same ekkk..ok2..malam ni nk g soping baju..hhahhaa...

    ReplyDelete
  4. --> juliet

    tak boleh derrr....dia size 32 aku 28 jekkk...hehehhehe...motif bagitau size????

    ReplyDelete
  5. wahh pasni sure dah teror kan..leh tolong org lepas ke etc la tahniah =)

    ReplyDelete
  6. selamat bertraining yer kak linda... xper la sekali sekala try pakai blaus... mesti cun... ;d

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute