Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, July 23, 2010

Home » » mari mengeji...

mari mengeji...

salam..
dah tengok umah baru aku yang serba sederhana ni..
satu hari satu malam aku dok menggodek layout..
niat di hati nak letak gambar sendiri sebagai layout,
tapi takut korang terus tak masuk pulak umah aku ni nanti...
lagipun aku bukan nye reti pun nk buat sendiri..
haha...

hasil menggodek satu hari satu malam??
cehh..macam hampeh..
last sekali aku give up..
pakai je template yg blogger dah sediakan tu..
huhu..

silakan utk mengutuk aku...
aku rela utk hari ni..
hari ni je...

2 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute