Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, July 12, 2010

Home » » pemain simpanan SPAIN - wanita???

pemain simpanan SPAIN - wanita???

salam..
akhirnye sampai jugak mood aku nak merapu kat sini
bukan ape..
tadi pegi jalan jalan blog korang dulu..
ni baru balik ke pangkal jalan..
hehe..
dalam pada berjalan jalan tu aku cari info yer..
tapi bukan info nk kopipes kt blog caca marba aku ni..
aku dapat info terbaik punye..
nak tau ape dia???
korang tau tak SPAIN ade sorang pemain simpanan wanita..??
just one and only...
ala ala pom pom girl la ni..
tapi versi bertudung la kan..
nak kata ayu sangat tu tak de lah..
aku tengok kuyu je..
hehe..
nk tengok ke..
tak yah la ekkk..
ape??
nk tengok jugak..
nah hambekkk ko...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TARRRRAAAAAA....

acah mak labu...huhu..

korang menyesal ke skroll sampai bawah tetibe ade gambar tuan tanah yg jadik pom pom girl ari tu..

alaaaa..jgn la menyesal ekk..

aku tgh tahan mengantuk..

mata pun dah macam panda dah ni..

semalam berjaga sampai pagi tau sebab nak tengok final game WC..

nasib baik Spain menang..

tak sia2 aku beli jersey Spain tu walaupun cap Uptown Danau Kota..

hehehhe..

Korang ade ke???

2 comments:

  1. sekali lagi yu mempermainkan ai??


    .
    .


    cis!!! :P :P :P


    takpe.. takpe..

    ada ubi ada batas


    hihihi

    ReplyDelete
  2. cett....along ni....ala..setakat baju je..wat pe...kasi lompat la..hihihi....erra ajak main futsal br tau...kikiki..gurau jew....

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute