Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, July 8, 2010

Home » , » ooOooo..patutlah...:D

ooOooo..patutlah...:D

salam..
pagi tadi sempat jgk aku pegi pasar pagi yang dekat dengan UTAR ni..
jalan2 berhajat nk beli air soya panas..
alhamdulillah..ade lori pakcik tu..
sebab aku dah lame mengidam nk minum soya panas..
en As pun dah pening..dia kate beli jelah soya tin kt kedai nun..
tak nak..tak nak..tak sama...ngengade kan..

tapi jangan lah pulak korang pikir yang bukan2 ye..
saje melayan kehendak anak tekak ni..
alah..bukan nya selalu..
sekali sekali ape salahnye..

dah beli sebungkus aku cari gerai jual nasi pulak..
tersinggah la kat satu kedai ni..
customer adelah 4, 5 org mase tu..
aku berdiri betul2 kt periuk lauk2 tu..
sambil dok ushar2 ape aku nk makan ni..

yang aku bengangnya bile abg2 yang menjual nasi berlauk tu tak pandang2 aku pun..
ye..aku tau la time tu busy...paham la kan..
masalahnya bila customer yg datang lambat pada aku pun dah dapat dulu..
potong Q lah kire..
tak boleh jadik ni..
ini boleh mendatangkan marah...
bila dah takde customer baru abg2 tu nk tanye aku nk beli ape..

tapi aku tak marah pun...
hehe...
tapi bila aku fikir2 balik aku dah jumpe punca permasalahan aku tadi..
rupa2nya aku senyap je kt depan periuk2 lauk tu tadi..
mata aku pun sibuk melilau tengok ketangkasan dan kecekapan abg2 tu membungkus nasi..
maybe abg2 tu ingat aku tak nak beli, just nk tengok skill diorang membungkus nasi kottt...
cissss...nasib baik nasi berlauk dgn ayam goreng tambah solok lada tadi sedap marvelous...
huhu...:D

6 comments:

  1. huwa3x... tu la k.linda kusyuk dok tengok ketangkasan dan kecekapan abg2 tu bungkus nasi.. agaknyer abg2 tu panggil akak pun akak xperasan kut... ngeh3x...

    ReplyDelete
  2. hahahaha... lawak betul..
    ko terpegun tgk ketangkasan abg tu ke, ko terpegun dgn abg tu?


    hahahaha..

    ReplyDelete
  3. --> hajar

    ha'ahh ekk..ntahlah..mmg tak pasan langsung..lame jgk lah k.linda berdiri depan peyok2 lauk tu..hehhehe..

    --> KTS

    mestilah terpegun tgk abg tu..ehhh..ehh..silap plak..terpegun tgk ketangkasan abg2 tu lah..huhu..

    ReplyDelete
  4. hahahaha.....apo la along ni....mamai lg ke pg2 ni...hahaha....mesti en.as geleng2 palo maso tuh...kuakuakua...

    ReplyDelete
  5. ko saje pilih kedai makan abang2 kan :P

    ReplyDelete
  6. --> erra

    As takde mase ni..kalau ade bukan dia geleng kepala..dia marah lagi kot...huuhu..kes berangan depan piyok2 lauk..cisss..

    --> juliet

    errrr....jgn ckp kuat2..malu lah i..hehhe..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute