Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Monday, February 1, 2010

Home » » cerite dh kene booked...~☺~

cerite dh kene booked...~☺~

salam...
ape kabar seme...
cehh..mcm la ramai sgt yg bace blog merapu aku nih...
hahahah...
cam lame je aku tak update blog aku nih..
dh berhabuk, tp tak bleh tiup kuat2 sgt...
nnt ade org marah pasal habuk tu smpai masuk umah dia...
hehhehe...
ok..aku tak tiup..aku lap sikit2 je...

ok2..
meh nk citer skit2 nape aku mghilang semenjak 2 menjak ni..
segan jgk sbnrnye...tp aku nk citer jgk lah..
ntah pa pe la aku ni...

ok..meh la aku pendekkan citer...
ari sabtu lps, 30/1/2010 ari tu bersamaan ari thaipusam,
family en As dtg umah aku kt phg nun...dtg merisik...
merisik sape??
merisik aku ler...
xkan nk merisik adik aku yg form 3 tu plak kan...
klu ikut plan asal, mama en As suruh kitorg bertunang dulu bulan 5 ni..
tp lepas bincang2, gado2, kitorg decide tak mo bertunang dulu...
bertunang buat skali time nikah nnt je...
padahal kitorang tak de bajet...hehehe..
yelah, bertunang ni sebenarnye bnyk jgk pakai duit...
sape2 yg dh lps alam bertunang ni mesti tau...
bnyk ke sikit duit yg keluar time tunang dulu...
ni bagi pengantin yg bajet cam aku la...
yg duit bnyk, tak salah pun nk bertunang...
aku klu bnyk duit, aku pun nk bertunang...
hehehe...
tp ape kan daya...kitorg ukur baju kt badan sndiri...
so, xdelah alam bertunang bagi aku ngan en As yer...

aku dh balik phg ari jumaat tu...
diorg dtg ari sabtu..pkul 2 kot...
mjlis pun simple2 je...
takde upacara sarung2 cincin yer...
tak de photographer...
tak de pakai baju vogue da vasss...
aku just pakai baju kurung yg mmg dh bnyk kali aku pakai pegi opis je...
alah, diorang bkn tau pun...
hehehe..

rombongan lelaki pun tak ramai...
mama, papa, adik en As selebihnye kawan2 rapat en As 4 org...
pastu abah panggil kwn2 tmpat keje 6 org termasuk sorang ustaz...
ustaz tulah yg tlg bace3 doa sikit2...
ckp2 sikit..bincang2 ala kadar sikit, pastu mama en As bagi cincin kt mama aku, dah settle...
pastu makan timeee...!!!

time ni aku sukerr...wlupun aku tak join diorang mkn skali,
tp aku tau diorg mmg suke gler ngan lauk2 yg mama aku masak...
ari tu mama masak ikan patin masak tempoyak,
gulai udang ngan nenas, pajeri terung,
ulam timun ngan kacang botol pastu smbal belacan...
seme lauk2 tu licin...
perghhhh...
diorang ni makan ke melantak..??
heheh...
takpe2...
aku sukerrr...
biar habis drpd membazir...tak gitu??

pastu dlm kul 4 aku pun siap2 la jgk...
sbb aku ikut rombongan tu balik KL semula..
bleh mcm tu...
ade ke org buat...??
tp aku buat...hahhaha..
save budget naik bas...
aku satu kereta ngan mama en As...
otw balik tu, kakak en As tipon mama..
tau ape kakak dia tnye??
dh setel ke pegi booking linda???
adoyaiii...
statement tak bleh tahan...

ehhh...dh jadik pnjg dh n3 aku ni..
td kate nk pndekken citer...huhuhu..
takpe lah..bagi laluan yer..
lps ni klu ade bertambah ticker kt sebelah side bar aku ni pun,
buat tak nmpak jelah ehhh...
pastu klu lps ni n3 aku berkisarkan citer2 bride 2 be,
layan kan je ehhh...
aku pun nk feeling jadik pengantin jgk...
huhuhu...ampunnnn....:)

2 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute