Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, February 12, 2010

Home » » plan cuti2 mesia...:P

plan cuti2 mesia...:P

salam...
ari ni opis sunyi gilakkk...
bos besar dh cuti dah...
tggl bos kecik je mundar mandir..
adehhh...
rimas pun ye..
kitorg pun pelik la ngan bos kecik kitorg nih...
tak nk balik ke...
huhu...

ok..
cuti CNY ni aku tak balik kampung..
sbb ade beberapa hal yg nk disettlekan..
harap2 berjaya lah disettlekan...
esok sabtu kitorang ber empat kena pegi amik ukuran baju..
kenapa berempat nih...??
yelah..sebab majlis smbut menantu kt gombak nnt kan ade 2 pengantin..hehhe...

yg belah gombak ni aku mmg tak amik port langsung..
aku serah je kt tunang abg ngan en As tu...
dia yg pegi survey kedai2 pengantin kt ampang point ari tu..
dia jgk yg tempah tarikh ngan butik..
aku pun blum tau ape name butik tu..
esok baru nk pegi tengok2..
harap2 ok lah kan...

pastu insyaAllah ari isnin or selasa nk pegi Nilai 3..
mak ndak en As dah sungguh2 ajak aku pegi sana...
memandangkan aku pun nk carik kain nk buat langsir utk mama aku, so, ok jgk kan biler dah ade yg mengajak kan...harap2 jgn la bnyk sgt kedai tutup raya cina ni kan...susah la nk shopping klu kedai bnyk tutup...cewahhhh....mcm ye ye ooo je lah aku ni nk shopping...

so nye mlm tu aku ngan en As kene pegi umah mak ndak kt puchong, tido kt sane dulu, esok pagi2 boleh bertolak dari sane...mak ndak ckp lagi dekat klu dari sane...mane2 lah mak ndak...huhu...kitorang ikut je...ini pun dh kire beruntung sgt ade org nk layan bakal pengantin ni...luv u lah mak ndak...

hurmm..ni plan kitorg sempena cuti CNY ni..harap2 seme yg dirancang berjalan lancar..aku pun dh buat list pnjg berjela barang2 yg nk beli kt nilai 3 ni..kite tgok jelah ape yg jadik nnt...huhu..

pa pe pun..selamat berholiday...hati2 di jalan raye...ingat org tersayang...semoga selamat pergi dan selamat kembali...amin...:)

1 comment:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute