Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, February 17, 2010

Home » » dh tau butik mane...:p

dh tau butik mane...:p

salam..
rse mcm malas je..
bos seme cuti lagi..
opis sunyi..

ape yg aku dh buat sepanjang cuti raye cine ni..
adoiii...
lain yg dirancang, lain yg jadik...
biase lah tu kan..
kite ni merancang je...

oklah..
meh nk citer skit..
ari sabtu tu kan dh janji nk pegi butik tgk baju..
so sabtu tu pepagi bute lagi...ok tipu...takdelah pepagi sgt..dlm pukul 11 gitu kitorang ber 4 gerak pegi butik ni..kt taman dagang, ampang..sampai kt butik tu, adelah sorang staff dia tgh tggu kitorg..name dia reiny kalau tak silap..

sampai2 je, aku mestilah dok cari2 ape name butik ni kan....
oooowhhh...andamanpesona namenye...
whateverlah kan..sebab aku ngan en As ni ikut je..
mane2 yg ok di mata pengantin satu lagi tu, kitorang pun ok jgk lah...
malas nk citer banyak..
senang kan nk deal ngan kitorang ni...huhu..

tp yg tak bape bestnye, en As tak dapat ape yg dia nk...
dia nk baju kaler merah cili tu..
ala yg macam jersi M.U tu...
kan merah nye mak ngah tu..
tp kaler tu takdelah pulak...
en As dah down dah mase ni..
puas jgk la aku slow talk ngan dia..
lame jgk la baru nk senyum...alala haiii...

hurmmm..kalau awal2 tau tak de kaler merah kt butik ni, aku buat kaler tema merah itam kan..tp sbb dh tempah kaler oren hitam ngan mak andam, tak bleh la nk tukar2 pulak kan..takpelah..nnt baju persalinan kite pakai kaler merah ye en As...:)

puas jgk la nk pilih kaler yg berkenan di hati..
yelah..org dh down ni ssh sikit...
aku tanye kaler ni ok tak??
dia kate ok jerrr...
boleh la tu...
aduiiii..

dh ade yg berkenan and aku dh try tp tunang abg ngah pulak kate tak ok...
tunang abg ngah name kak ana...
kak ana kate kt dewan nnt elok pakai baju pengantin yg kain ade leret skit2...
baru cantik elok mase jalan masuk dewan tu...
baikkk...aku ikut je...
kaler ape??
nnt aku bagi tau..sbb aku pun kurang pasti ape name kaler tu..
tp macam nk tukar kaler je...
adoiii..

alamak...dh panjang dh n3 ni...ok stop dulu ekkk..esok2 sambung lagi...:P

2 comments:

  1. jgn terpijak kain yg meleret tu dah la

    ReplyDelete
  2. -->juliet
    heheh...xdelah meleret mana pun...insyaAllah tak terpijak pnyelah...
    heheh...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute