Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, January 27, 2010

Home » » cerita lama...♂♥♀

cerita lama...♂♥♀

salam..
inilah adalah cerita lapuk...
cerita sebulan yg lepas..
yakni cerita tahun lepas...
huhuhu...
tp aku nk tempek gak gmbar ni...

ni mase kawan opis lame aku kawen..
dulu aku keje kt bukit damansara nun...
dkt ngan umah datin nina jureen....tetibe jerkkk...
Eyla ngan hubby dia, faizal...
wt kt dwn desa aman 1, pantai dalam...
26/12/2009 yg lalu...
bersamaan jgk besday Eyla ni...
best kan dpt date kawen cam ni...
cehhh...aku adalah jeles....
heheh...

meh kacau pengantin makan...pengantin diapit pengapit yg penuh kontroversi...heheh...jgn marah aaaa....

gambor kenangan with pengantin ngan ex opis mate dolu2...ehhh...aku yg tggi sgt ker atau bdk2 tu yg errr.....errrr....yelah2...comel2....

ni mase lps mkn kot...lupe lah..mklum ler..bnyk sgt mkn semut ni...yg comeiii free hair berdua tu je yg still keje kt opis dulu...

gmbar ni yg aku tak bleh terima sgt2 nih...ape kene ngan kaki aku tuh...dh nk jadik heroin si capik ke...huhu...sungguh...aku mmg tak perasan lngsung kaki aku cam tu time amik gmbar..tau2 ade 2, 3 keping gak la dgn kaki mcm tuh...adehhh...tension btul...aku rse sbb kerusi pengantin tu rendah sgt kot...tu yg kaki aku membengkok dgn sndirinye..

p/s : pengajaran dan padoman utk B2B yg lain termasuk lah aku...sila beringat yer time duduk bersanding nnt...hehheh...jgn buat aksi seperti di atas...huhuh...:)

5 comments:

  1. hehehe.. betul la k.linda awatnyer tu kaki cam tu... xpe2 nanti lau naik pelamin betul2 kaki harus jaga haaa... :)

    anyway selamat pengantin baru to pasangan pengantin...

    ReplyDelete
  2. -->hajar

    hhehehee...tulah pasal..mmg tak pasan langsung terr buat aksi cenggitu...
    xpe2...bnyk mase lagi nk pektis duduk btul2 atas pelamin...hahaha...

    ReplyDelete
  3. pengajaran dan pedoman yg sgt berguna utk bakal pengantin.. opocot... bakal pengapit pengantin sepertiku..

    hihihihi

    ReplyDelete
  4. -->KTS

    hehhehe...tau takper...sile take note...huhuhu...

    ReplyDelete
  5. peh lame tue.. tahun lepas ek tp bulan 12 kan he..23x

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute