Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, January 8, 2010

Home » » cepatnye mase berlalu...

cepatnye mase berlalu...

salam...
ari ni dh 8hb dh kan..
cepatnye mase berlalu...
kan...
hurmmm...
bnyk mende dh jadi dalam mase 8 ari ni..
bnyk mende jgk yg buat aku takde mood nk mengarut kt sini..
bleh kate macam2 hal lah..
hal2 yg boleh memeningkan kepala aku ni..
hal2 yg boleh buat aku tarik napas lega pun ade jgk...

start 1st day tahun 2010 ari tuh je mcm2 dh jadik..
tak yah la aku citer kt sini..biarlah rahsia..cehhh..
pada kengkawan..
aku mintak maaf bebanyak la klu ade sikit2 mnyusahkan korang ari tuh..
and aku janji pd diri sendiri, bende mcm ari tuh takkan jadik lagi lps2 ni...insyaAllah...
ok..stop pasal bende tu...

ermmm...aku ade bende nk citer sebenarnye..tp aku nk tggu confirm dulu baru afdal sikit rasenye..baru lah boleh cerita ceriti..cuti raye cina ni nk balik kampung..harap2 adik badik aku yg lain pun bleh la balik time tu..lame tak jumpe...winduuuu same dorang...hehehe...

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute