Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, December 31, 2009

Home » » azam?sape tuh???

azam?sape tuh???

salam...
ari ni last day 2009 kan..
rata2 seme blog yg aku singgah td seme dok citer pasal tahun baru...azam baru...pakwe baru..makwe baru...seme nk baru lah pendek kan citer..
aku cam mane plak...
hurmmm...
td en as call...
dia tnye mlm ni nk tgk bunge api kt mane...
aku jwb kiter tgk dr gombak jelah...
nampak jgk kan...
bleh ajak mama dia skali...
hahhaa...
sebab aku ng en As mmg tak bape gemar nk pegi tmpat yg ramai manusia nih..poning kepalo den ni haaaa....
sbb seme mende2 tu aku dh rse time aku mude2 dulu..maksud aku time aku study dulu lah..dulu nk kate jahat sgt tu idok lerrr..nk kate baik sgt pun idok jugekkk...yg sedang2 sajaaa....
skrg ni dh nk masuk umur penghujung kalender dah...dh nk masuk 28hari bulan dah pun bln 5 2010 nih..hahhaha...
mane2 yg dh kawen tu bleh la sambut ngan pasangan masing2 kan...aku yg blum kawen ni, smbut jelah kt kedai mamak ngan en As mlm ni...pekena teh tarik ngan roti canai pun dh best sgt dah...

ape azam tahun baru aku plak??
klu ikutkan list mmg pnjg lebar...
tp yg aku nk sgt2...ermmm ape ekk...haaa...aku nk beli digital camera...skrg ni dlm proses menabung lagi...lagi skit bleh la beli..ingat nk beli yg canggih skit la...tp tak tau lagi..bergantung pd budget..klu bleh nk sblum besday aku bulan 5 nnt..hadiah besday utk diri sendiri...bleh gitu...kesian aku kan..nk beli digicam pun smpai menabung bagai...huhu..kalau ikutkan bleh beli ngan duit gaji tp sebulan tu aku kene makan roti lorrr....hahahah....

bnyk ni azam aku nih...
hah...insyaAllah kalau takde pa pe aral melintang kt tgh jalan, nk kawen kot...hikhikhik...giler gatal ank dara pakcik malek nih...yelah..smpai biler aku ngan en as tu nk bercintan cintun kan...rugi mase je tau...org lain umur 27 ni dh ade ank 2, 3 org dah..aku ade ank tekak, anak mate ngan anak sedara je...rugi2....insyaAllah kalau sampai seru kawen tahun ni, kitorg kawen laaa....doa yg terbaekkk utk kitorg yer...aminnnn dulu siap2...hehhe....

azam yg seterusnye...cis dan cisss...
nk merealisasikan azam2 yg kt atas tu mestilah kene berjimat kan...dahulukan mane yg penting je skrg nih...mane2 yg tak bape penting tu, tolak tepi dulu..aku dh ckp kt en As semalam...lps ni no more tgk wayang...no more fast food...memula di bantah oleh en As...tp lepas aku bagi hujah2 bernas, idea aku diterima pakai on the dot...hehehhe...takpelah...berkorban sikit ape salahnye...kalau aku sanggup berkorban, apsal dia tak bleh kan...patut nye dia kene bersyukur dpt calon isteri mcm aku nih...hahhaha...

oklah..sebelum aku melalut and mengarut dgn lebih panjang lebar, baik aku stop kt sini...pa pe pun selamat mnyambut tahun baru...jgn buat mende2 yg tak elok..jaga diri hiasi peribadi...cis dan cisss lagii...hahhaha...

H E P I N E W Y E A R

4 comments:

  1. SELAMAT TAHUN BARU 2010 K.LINDA...

    SEMOGA SEGALA IMPIAN AKAN TERCAPAI K...
    BETUL.. BETUL... BETUL.. KATA AKAK.. ORANG UMUR 27 - 28 DAH ADE ANAK 2 - 3 TP HAJAR DAH LAME KAWIN PUN LUM REZEKI LAGI... HUUUUUU.... SEDIHNYER....

    ReplyDelete
  2. selamat tahun bru utk hajar jugak..

    aminnnn...
    hajar jgn cedey2...insyaAllah ade rezeki nnt tuh...mane tau dpt kembar lagi tu..hubby hajar kan kembar...
    yg penting..chaiyookkkk2...ngeee....:)

    ReplyDelete
  3. sebabb bunga api jugak kan...ko tuttt....
    risaukan kawan2

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru leenda..;) *tak telambat lg kan utk wish.. hohohoho..;P*

    aminnnnn... moga segala list tu akan tercapai thn ni.. aminn...:) nak makan nasik minyak nnti jemput la kitorg tau.. n tahniah in advance.. heheh..;D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute