Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, December 30, 2009

Home » » macam-macam.....:)

macam-macam.....:)

salam..
aku ade bnyk sgt bende nk citer..
sampai tak tau nk mula dgn yg mane..
kirenye seme bende yg aku nk citer tu berlegar² kt kepala otak aku nih...
oklah..aku nk kecik skit kan skop...
cehhh...

ok..
yg pertama..
aku dh tukar layout umah aku nih...dr kaler merah aku tukar semula mcm memula aku ade blog dulu..kembali kepada warna hitam..saje je..

pastu skrg, sempena nk masuk tahun baru ni aku pun dh pasang azam baru skit la...ceh..azam yg dulu2 pun tak lepas2 lagi...

ok2...aku dh pasang azam biler setiap kali aku pegi jengah blog kengkawan aku, aku ingat nk wat amal jariah skit la kt diorg..bleh ke pggil amal jariah?? aku nk klik la iklan nuffnang kt blog diorg tulah...kalau kebetulan time tu nuffnang diorg idop, aku klik la..klu tgh tido, nk klik cam no kan..walau pun blog aku ni tak de iklan2 bagai, tapi takpelah..lagipun bkn ssh sgt..klik2 jerk...
ni seme ikhlas from the bottom of my heart...hahah...

ok..
yg keduanye..
aku tension gler blik umah semalam bil api dh sampai...tergezuuuttt aku tgk bil api sampai rm35 inggit...OMG...mmg la sesetengah org akan ckp..ape lah sgt bil bnyk tu klu nk compare ngan bil api umah diorg kan...padahal selama nih bil api dalam rm10 - rm15 inggit jerk...mane aku tak angin satu badan...mmg la bayar same2..tp aku rse mcm tak berbaloi-baloi la kan...aku tak guna sgt lektrik, tp kene bayar bnyk..ape hal kan..so, smalam aku dh tulis nota kecik kt tepi bil2 umah tu..aku tulis "same2 kite start jimat bln dpn"....bleh ke tulis nota cenggitu...huhuhu..abis klu nk cakap nnt ape plak kate diorg kan...
so...mari berjimat lektrik....hahhah...
**gmbr form gugel**
ok..
yg ketiga..
yg ni lain kali je aku tulih..
letih plak aku nk bace balik ni karang...:)

5 comments:

  1. mungkin org baca meter tu slh tgk kot?

    ReplyDelete
  2. -->juliet

    hurmmmm...tak tau nk ckp cam mane...

    ReplyDelete
  3. k.linda.. klu camtu jgn luper klik nuffnang hjr yer... hehehe...

    ReplyDelete
  4. murni sungguh azam amal jariah ko tu..
    hurrrmmmm... tapi kan, blog aku takde iklan nuffnang tu... camane ko nak beramal kat blog aku??

    apa kata, ko masukkan je duit kat akaun bank aku setiap bulan.... amacam.. bernas tak idea aku...

    hihihihi....


    selamat tahun baru awak...
    kim salam ngan en.as eh
    nemo idup lagi tak?? :D

    ReplyDelete
  5. -->hajar

    hehhe..insyaalah..klu time k.linda msuk umah hajar tu nuffnang tgh idop, k.linda klik2 ehhh...

    -->KTS

    ye2..murni sgt...
    mmg sgt bernas idea ko tuh..bape no akuan? bak sini..bagi skali no tipon yer..
    hhehe

    slmt tahun baru utk awak jgk..
    waalaikummussalam...
    idop..sihat walafiat lagi...
    :D

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute