Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, December 24, 2009

Home » » hepi besday to Dania...:)

hepi besday to Dania...:)

**edit**

angah baru mms gmbar nih..hahha...bru nk pandai jalan katenye...tupun dh mcm zombie kg pisang pnye jalan...terketar²...hahahhaha...bkn aku ckp...mkcik nye yg sorang lagik cakap...hehheheh...

semalam...
23hb 12..
1st besday ank buah aku...
si cinonet Dania...
hurmmmm....
dh setahun jadi mak cik nih...
dh setahun jadi cik along...
huhuhu...
angah wat memakan kecik²..
wat kt kg...
jemput anak² jiran..
merangkap kengkawan adik² aku lah tuh...
yg semenye lelaki...
ye...lelaki...
ni gmbr mms semalam sbb aku takde di tempat kejadian..
huhuhu...

kek pun sengaja beli yg besar...
sbb kwn adik² aku tu ramai...
lelaki plak tuh...

anyway, hepi besday ye Nur Farisha Dania..
semoga jadik anak yg solehah..
amin Ya Rabbal Alamin...:)

4 comments:

  1. happy birthday damia... semoga membesar ngan sihat dan jd anak yang baik yer...

    anyway comey la damia & ibunyer tu...

    ReplyDelete
  2. -->hajar

    cik along ckp macihhhh cik hajar yer...bg pihak Dania...hehehhe...

    ReplyDelete
  3. dania tunggu hadiah dari cik along

    ReplyDelete
  4. -->juliet

    hahhaha...ko mcm mama si Dania ni haa...tak abih² mntk adiah...yelah²..nnt cik along bagi lah...Dania nk aper...umah?kete?...bankrup cik along...huhuhu...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute