Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, September 29, 2016

Home » , , » REVIEW: Silicone Car Key & Alarm Cover by Casing_Street

REVIEW: Silicone Car Key & Alarm Cover by Casing_Street

Assalamualaikum dan haii..

Hari tu, masa tengah skroll FB, ada la lalu iklan dari FB Suhaida Supalio ni..
atau semua kenal dia dengan Umie Sue je..
Umie Sue ni kan buat design..macam2 design la dia buat..semua cantik2..
murah pulak tu..korang cube terjah FB ni..
confirm cair tengok design yang Sue buat..

tiba2 muncul design ni..

Design by Umiesue Studio

design cantik..lepas tu aku berkenan dengan iklan tu..hahah..
aku memang suka benda2 comel ni..
terus je wassap owner IG Casing_Street tuh..

senang sangat deal melalui wassap je..
bagitau berkenan yang mana, ko pakai kereta apa, pastu bayar..
ko tunggu paling lambat 2 hari la, dah sampai depan mata..

dah sampai apalagi..pasangkan jelah dekat kunci kereta ko tu..
macam aku ni haa..

cantik ke cantik tu..
heee..saja je suka2..
yee..kereta Proton Saga Plus je..Alhamdulillah ada jugak kenderaan yang boleh bawak pergi kerja, bawak family jalan2 kann..
aku tanya ada tak untuk kereta kenari? sedihh sebab kenari takde..hihi

ok, kalau ada yang kata, alah kat uptown banyak mende ni..ye memang banyak..
kalau ada masa, pergi lah beli..takda sapa yang larang kan..
ini untuk orang2 yang susah nak pergi uptown macam aku ni walaupun Uptown Danau Kota tu sejengkal je dari rumah..
hari tu pergi pun sebab asben nak urut kaki..tak sempat nak cuci mata pun lagi2 kalau pergi dengan 2 budak panjang akal tu..memang tak boleh leka kalau pergi tempat2 crowded..

Design by Umiesue Studio

yang takda masa nak keluar beli tapi suka benda2 comel cute macam aku, boleh la beli dengan Casing_Street ni..
dijamin puas hati sebab nanti kunci kereta korang yang mahal2 tu nampak sangat comel..hihi

oklah, jumpa lagi next entry..
bye

4 comments:

  1. Kita tengok comel..laki kita tengok serabut..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha..aku pegang kunci sorang satu..pagi asben drive, petang aku pulak drive..memang kena pegang sorang satu kunci kereta..tp dia punya kaler merah aku beli..elok je pakai..hihi

      Delete
  2. alooolooo tenkiuuu leenda...sweet2 je dia.hihi

    ReplyDelete
  3. Amal pn letak benda ni kat kunci sbb button nk tekan tu dah pecah haha.. huduh rupanya so ttupla dgn benda alah ni. Tapi yg plain jela. Xde logo kete. Beli kat tesco kb 😁

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute