Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Wednesday, September 21, 2016

Home » , , , » Beli domain asleenda.com dengan NetKL

Beli domain asleenda.com dengan NetKL

Assalamualaikum dan haiii..

Setelah 7 tahun 4 bulan 3 minggu berblogging akhirnya blog aku ni ada domain sendiri..
lama dah teringin nak ada domain tu, tapi bila pikir update blog pun culas..
ikut suka hati..kadang rajin update..kadang krikk krikkkk jugak kann..huhu








aku pilih untuk kekalkan nama asleenda tu jugak sbb takut orang tak kenal..
ehh masalahnya, ada ke orang kenal aku ni..huahuhau
so dari asleenda.blogspot.com ke asleenda.com
amacam? ok ke idokkk?

aku beli domain ni dengan NetKL lepas dapat review yang baik dari kawan kawan blogger yang lain terutamanya Ciknaa ..dialah yang hasut suruh beli domain ni..kehkeh
ok, berbalik kepada NetKL tadi kan..memang sangat sangat recommended..servis cepat giler..
tak sampai sejam blog dah ber dot.com! wahhhh excited..hehe

aku beli pakej domain (RM45) + kos setup sebab tak reti nak setup sendiri (RM10)
so total RM55 sahaja untuk setahun
aku pilih beli domain je tapi masih berhosting dengan blogspot (blogger.com) je dulu..
so, blog ni still boleh dicapai dengan url asleenda.blogspot.com

semoga bila dah berdomain ni, harapnya rajin la aku update nanti yer..huhu
kalau sudi, masukkan url asleenda.com dalam bloglist korang yer..
mekasihhh

oklah..tu je utk hari ni..
jumpe lagi..bye


7 comments:

  1. Akk 2minggu lepas konon nk berdotcom jugak sbb puncanya line yes sekolah akk blok plak blogspot.ttba plak..huhu..teringin lama jugak nk ada .com tu tp dilemma nk kekalkan ke x cikguazrine tu

    ReplyDelete
  2. seronoknya. erna ni bila la nak berdot com juga. utk jangka masa panjang memang bagus berdot com. tahniah mami

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute