Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, August 25, 2015

Home » » Ayam Pandan Frozen

Ayam Pandan Frozen

Assalamualaikum..

Korang pernah makam ayam pandan? Ala, ayam yang diberi perisa kemudian dibalut dengan daun pandan tu..sedap kan..
Tau tak sekarang ni ayam pandan frozen pun ada? Ni nak cerita ni..
Ni aku beli dengan Allene..blogger jugak..satu box ada 50 ketul..


Aku memang suka la yang frozen2 ni..yelah, nak buat sendiri memang confirm la tak pandai kan..elok lah beli je..

bila nak bakar tu aku defrost dulu 2,3 minit pastu bakar guna pemanggang ajaib..kalau nak goreng pun boleh..tapi aku kan pemalas nak basuh2 kuali bagai..lagipun boleh kurangkan kolesterol..ehemmmss..hihi

Bakarlah sampai masak..aku sllu buat 10-15 minit one side..


Hari ni bawak bekal nasi dengan ayam pandan tambah udang bakar..sayur takde hari ni..malas nak masak..boleh gitu? Hekhekhek..

Korang kalau nak order boleh la contact Allene yer..tanya stok ada ke takde..
untk order atau pertanyaan... boleh whatsapp no ni ye. 019.252.3932

oklah..lunch hour dah nak habis..jumpe lagi..bye..


3 comments:

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute