Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, August 21, 2015

Home » Ayah hantar ke?

Ayah hantar ke?

Assalamualaikum..selamat pagi..
Ok, ni cerita semalam..baru sempat nak kepohkan hari ni..hekhek

Ok, kalau ada yang baca entry aku pasal pakcik kedai yang tegur aku tanya kelas habis pukul berapa tu kan..errrr ada ke yang baca? Ok takpe..sapa rajin boleh baca SINI..

Aku mati2 dok ingat pakcik tu ingat aku lecturer..sebab dia tanya kelas habis pukul berapa hari tu..sampai lah semalam aku tak sempat nak bagitau hal sebenar..aku admin staff je kat Utar..bukan lecturer..hihi

Nak dijadikan cerita..
Semalam asben antar kat kedai tempat aku tunggu kereta ni..dah salam2 apa semua tu asben terus gerak pergi kerja..
Pakcik tu pun tanya,
'Ayah hantar ke?
Aku dah blur2 dah..pakcik tu tanya lagi..
Ayah ke hantar tadi?

Aku dah nak tergelak dah ni..aku terus cakap 'ehhh bukan..asben hantar..hihu
Maka tergezut la pakcik tu..
Rupenya dia ingat aku student..hahhah student hoii student..tu sebablah hari tu dia tanya kelas habis pukul berapa..comel lah pakcik nih..hahhaha

Aku bagitau la dah ada anak 2 dah..umur sekian sekian..sorang laki sorang pompuan..

Hadoiii..pakcik pakcik..harap asben saya baca entry ni..sebab semalam tak sempat nak cerita pasal pakcik kedai tu ingat dia ayah aku..hahahha..sorry ye abg...

Oklah..tenkiu sudi singgah bace yer..
Jumpe lagi..bye..

8 comments:

  1. kihkihkih..........amboiiii suka lah tu org kata dia muda ekeke..student tuuuu ahaks

    ReplyDelete
  2. sian en husben.... sy pun pernah kena kat Hospital..... orang ingat husben tu ayah sy

    ReplyDelete
  3. hihihi..pakcik lupa kott.. tak pun nampak Leenda awet muda :))

    ReplyDelete
  4. ayah yerrr... pokcik ooohh pokcik...

    ReplyDelete
  5. Siapa yg tua yg muda nie pakcik...klu ckp abg hantar ke ok la sikit...nie ingat ayah yg hantar....mata pakcik ada masalah nie...hehehe

    ReplyDelete
  6. Siapa yg tua yg muda nie pakcik...klu ckp abg hantar ke ok la sikit...nie ingat ayah yg hantar....mata pakcik ada masalah nie...hehehe

    ReplyDelete
  7. mami leenda kan awet muda..jeles melos!

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute