Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, October 30, 2012

Home » serious aku tak habis pikir..

serious aku tak habis pikir..

ape nya pulokk tak abih pikir tuh..huhu..
dah macam ahli pikir pulak gayanya..

sebenarnya aku kagum giler tau kat mak mak yang boleh berjauhan dengan anak anak ni..
tu yang aku serious tak habis pikir tuh..
aku pikir sampai migrain tau tak..
tabahnya hati korang wahai mak mak diluar sana..

kalau lah aku ditempat korang wahai mak mak...
..................................................................*bunyi cengkerikk*

tak kira walau ape jugak alasan sebab musabab kamu wahai mak mak..
aku mahu tabik spring sama kamu...toinkkk toinkkk..



































nak tinggal budak bertuah ni kat kampung?
memang tak lah kan...

13 comments:

  1. hi asyraf syg...tak blh pikir gak..ingat nak balik awal je keje

    ReplyDelete
  2. sedangkan berjauhan pergi kerja pun dah rindu2an, apatah lagi jumpa sebulan sekali... =(

    ReplyDelete
  3. idop lerr.. eh asyraf nak semayang isyak ea.. pempes dah tuko? hehe.

    ReplyDelete
  4. kn...kekdg bwk kete g keje berckp ckp sensorg kenkonon ada anak kt sebelah..huhu

    ReplyDelete
  5. Saya berhenti kerja hospital sebab tak sanggup berjauh dgn anak, tambah pulak bila tengah pantang dok menghadap anak je. Baru 3 jam jauh dah menangis. Terus resign..mungkin naluri keibuan tu over sket..hehehe

    ReplyDelete
  6. tu la leen kn?sy pn x sanggup..even mak mertua offer nk jaga,sy amik ujung mggu,sy xkan sanggup...rela susah payah jaga sdri...huhu...

    ReplyDelete
  7. dalam hati sape yg tau. isk..isk..isk..

    ReplyDelete
  8. serius bila fikir tabah betul mereka..Tapi maybe ada sebab kenapa diorang buat camtu.Kalau tak,mana ada ibu yg sanggup berjauhan dgn anak.kalau boleh nak ulit 24jam dgn anak kan??

    ReplyDelete
  9. Anak sy mak yg tolong jaga, dalam seminggu tu tiga hari mak yang jagakan sebab sy ada kelas. Hehe. Ni la dah tua baru nak belajar.. :D Tapi fikir positif je, bukan saje-saje tinggal... pergi berjuang menuntut ilmu (ewah!) haha..

    ReplyDelete
  10. aty tak sanggup jauh ngan qaleef....lagi2 sejak berenti keje nih..pernah tinggal kan die setengah hari kat hasben pon dah meroyan rindu kat anak...ni kan pulak nak hantar tinggal jauh2 lame2..sawan ar aty dibuatnyer...

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute