Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, August 3, 2012

Home » » Puding caramel

Puding caramel

alahaiii..
dok teringat ingat lagi ni kemanisan benda alah ni..
aku buat ni pun sebab adik aku yang bongsu tu request..
pantang la aku balik kampung, ni jelah yg dia reti order..
nak nak bulan puasa ni kan..
hehe..
besar ni je yang aku boleh makan..
ni pun jenuh nak habiskan..
manis oiiii..

ermmm..nak resepi ke..?
tak yah la ekk..google je banyak versi keluar nanti..
padahal aku malas nak type..hehe..:)

bekal asyraf hari ni - puree apple + puree carrot + kurma = sedapnyerrr..haha..

3 comments:

  1. aty tak reti buat mende ni..tapi tengok adik buat ritu macam senang jer...huhu..tak suker sangat..memang manis...!!

    ReplyDelete
  2. @aty
    tulah pasal..memang manis bende alah ni..makan sikit2 boleh la..kang tak pasal2 kencing manis..hehe..

    @rara
    buat jangan tak buat..hehe..

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute