Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Friday, August 24, 2012

Home » , » Cerita tak raya..

Cerita tak raya..

Hari ni baru masuk kerja..
aduhaii..malas tahap maksima..
sepatutnya aku dah start kerja hari rabu..
tapi pengasuh Asyraf baru balik KL semalam..apakah?
sabor je..

tapi okey jugak..
pasal aku dah start bagi Asyraf makan bubur nasik..
boleh lah monitor dia kan..
dah 2 hari aku buat bubur nasik + broccoli + carrot + kurma..
kasi blend semua..
LULUS..hehe..berak kencing semua okey..

lagi satu aku nak testing Thermos yang aku beli untuk letak bubur Asyraf tu..
haiii..pejam mata je bayar..
nanti aku review Thermos tu ekk..

cerita hari raya mana?
ermm nantilah ekk..
takde mood nak tulis..
ada sekeping je nih gambar budak bertuah tu..
Asyraf di pagi raya berbaju melayu..
nasib baik dia nak pakai songkok tu..
rilek je sampai mummy tak perasan kepala anak dia dah berpeluh peluh..
hehe..
cuaca kat pahang panas berdengung yer kawan kawan..

oklah..
cerita raya akan menyusul nanti..InsyaAllah..
jumpa lagi..
selamat hari raya.maaf zahir batin..:)

6 comments:

  1. Alaaaa comelnya Asyraf ololo.. Ammar Yusuf taknak langsung pakai songkok! Kalau nak bagi dia pakai lama sikit kena bagi dia pegang something else so that tangan dia fully occupied so tak dapat nak capai songkok LOL.

    Selamat hari raya ;)

    ReplyDelete
  2. kaler baju raye asyraf same ngan qaleef..:)
    anak aty pakai kejap jer..tengah hari dah tukau..rimas nengok nyer...huhu

    ReplyDelete
  3. Comelnya aysraf! Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute