Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Tuesday, February 8, 2011

Home » » walaupun dah nak basi...

walaupun dah nak basi...

tak kira..tak kira..
nak update jugak walaupun citer lama..
takde lah lame sangat..
29/1/2011 hari tu..
sepupu aku kahwin dekat temerloh..

time tu kan hujan je..
aku ngan en asben sampai dalam pukul 12 lebih..
family aku dari Chini dah sampai lame dah..
nasib baik masa pengantin nak berarak tu, hujan stop sekejap..
alhamdulillah..

ehh..malas nk cerita lah..
tengok gambor jelah ehh..
ni semua adik baradik ngan ipar aku ni..
penuh skrin..
tu pun ade lagi 4 org tak masuk..
huhu..
yang pakai baju melayu hijau tu bapak pengantin lelaki..
pak ngah aku lah tu..
mase ni hujan turun lebat oiii..
tapi tetamu still ramai yang datang..
alhamdulillah..
kimi & sarah..
ni adik aku yg no 5 dengan no 6..
dah macam couple pulak aku tengok..

mama aku cakap sarah kena tukar sekolah..
masuk sekolah lama aku dulu..
sebab sekolah sekarang takde kelas Sains Tulen..
kirenya mewarisi kakak kakaknya dulu lah..
bagus..bagus..
hehe..
ni time aku dah nak balik KL semula..
hujan lebat giler ko..
tak nampak jalan..
so, en asben drive slow je..
sambil2 tu boleh la layan ni..
hehehe..
dodol sejati..
sedap..tak manis sangat..
sape nk order, halloooo je kt nombor tu..
hehe..
popia mini..
pun sedap..
tak sia2 aku singgah R & R Temerloh tu..
haha..

haa..ni lagi satu free pic utk sapa2 yg sudi bace n3 merapu aku ni..
pengantin baru yang tak berapa baru..:D

7 comments:

  1. en asben tu kan, pic nyer sume mesti senyummmm jer, murah rezeki... :)

    ReplyDelete
  2. --> MQM
    insyaAllah..kak, en asben mmg mcam tu..org timur kate, senyum sokmo..hehehhe..

    ReplyDelete
  3. tema warna hitam lawa. lain daripada yang lain :)

    ReplyDelete
  4. bila tengok gambar kawin terasa seperti pengantin baru walaupun tak berapa nak baru dah. hehehehe...

    ReplyDelete
  5. Hee... sempat lak pengantin baru yg tak baru tu interframe ye?..


    rasa2nya masa ujan ni gak lah akak sefamily attended wedding gak n hujan gak..

    ReplyDelete
  6. sedapnye tgk mknn tu lapar plak .. hehe

    ReplyDelete

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute