Pages - Menu

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Blogroll

Thursday, February 3, 2011

Home » » heran aku..nak marah pun ada..

heran aku..nak marah pun ada..

salam..
selamat tahun baru cina pada semua kengkawan yg menyambut pada hari ni..
Qong Xi Fa Cai..

act, masa korang baca n3 aku ni, aku on the way balik temerloh..
anak mak njang aku kahwin..
harap² semuanya ok² je..

minggu lepas pun balik temerloh jugak..
anak mak ngah aku kahwin..
nasib baik masa pengantin sampai tu, hujan dah reda sikit..
alhamdulillah..
lepas je makan beradap tu, hujan turun mencurah² ko..
lebat giler..

pastu, on the way aku nak balik KL semula, hujan turun non stop..
lebat pulak tu..
en asben pun tak berani nk drive laju..
tak nampak jalan tu..
tapi yang peliknya, ade jugak kereta² yang tak nak pasang lampu..
heran betul aku..
nak marah pun ada jugak..

tau tak bahaya kalau kite tak pasang lampu bile hujan?
lagi² kalau kereta kite kaler sama macam kaler jalan tu..
maksud aku kaler silver la..
macam kenari kitorang la..
hehehe..

so, pada kawan² semua..
pasang la lampu kereta bile hujan..
utk keselamatan kita jugak..
ok...:)

No comments:

Post a Comment

terima kasih sbb sudi komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2012 Reserved to Dan Sebenarnya Semusim Rindu.. Design with love by Cik Rose Cute